Witam.
Żeby ocenić pasek przez zdjęcie, to musi on być uwypuklony zębami na zewnątrz i ściśnięty, bo w tym przypadku oglądanie jego zew. strony nam nie jest potrzebne ale poradziłem sobie w inny sposób, bez wchodzenia w szczegóły, bo i tak odpuściłeś temat odszkodowania, pasek był za mocno napięty, a napinacz bardzo mocno do... i to drugie wpłynęło na pierwsze, stan koła wałka rozrządu tylko dopomógł. Jeśli będziesz ratował ten silnik, to koło wałka rozrządu do wymiany (reszty nie widzę) wszystkie szpilki i śruby od rozrządu, są zawsze w kompletnych rozrządach, obowiązkowo do wymiany i do sprawdzenia osiowość wszystkich elementów po których toczy się pasek inaczej awaria raczej powróci ale to już zmartwienie tego co będzie to robił, znając życie nawet się nie zająknie o kole wałka.
Pozdrawiam
Żeby ocenić pasek przez zdjęcie, to musi on być uwypuklony zębami na zewnątrz i ściśnięty, bo w tym przypadku oglądanie jego zew. strony nam nie jest potrzebne ale poradziłem sobie w inny sposób, bez wchodzenia w szczegóły, bo i tak odpuściłeś temat odszkodowania, pasek był za mocno napięty, a napinacz bardzo mocno do... i to drugie wpłynęło na pierwsze, stan koła wałka rozrządu tylko dopomógł. Jeśli będziesz ratował ten silnik, to koło wałka rozrządu do wymiany (reszty nie widzę) wszystkie szpilki i śruby od rozrządu, są zawsze w kompletnych rozrządach, obowiązkowo do wymiany i do sprawdzenia osiowość wszystkich elementów po których toczy się pasek inaczej awaria raczej powróci ale to już zmartwienie tego co będzie to robił, znając życie nawet się nie zająknie o kole wałka.
Pozdrawiam