18-03-2018, 15:05
Dokładnie, wszystko co kolega powiedział potwierdzam. Jak zawsze mówię do stówy rozrzadow to jeszcze liczyłem potem przestałem. A kupę pasków puściłem z dymem w swoim piecu. Jest oczewiscie nawet spora szansa że tłoki jednak nie ucierpiały co mocno ogranicza koszty oraz zakres prac remontowych i chyba sam bym najpierw zrzutkę głowicy robił i dopiero ocenił co i jak. W samej głowicy to po takiej akcji widywałem przypadki że ludzie kupowali zawory i wstawiali. Potem auto wciągało kupę oleju. Czemu? Ano prowadnice zaworowe były pęknięte co nie widać tak odrazu tylko trzeba się temu dokładnie przyjrzeć. To też częsty błąd mechaników. Tu na szczęście zawory są prostopadle. To dużo lepiej zwłaszcza jak silnik nie był na wysokich obrotach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.