17-03-2018, 21:33
Chodzi o mikropęknięcia tłoków i głowicy, powstałe na skutek uderzeń o zablokowane zawory. To jest silnik wysokoprężny więc takie mikropęknięcie np. tłoka szybko przerodzi się w całkiem niezłą dziurę. To samo tyczy się głowicy. Napisałeś że jechałeś ok. 100 km/h, więc obroty były ponad 2000 rpm, więc jest to jakieś 30 obrotów na sekundę!
Bądźmy dobrej myśli, że tylko pogięło zawory. Nawet dziura w tłoku to pikuś, bo to da się wymienić bez wyjmowania silnika. Napisz co wyszło.
Bądźmy dobrej myśli, że tylko pogięło zawory. Nawet dziura w tłoku to pikuś, bo to da się wymienić bez wyjmowania silnika. Napisz co wyszło.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)