nie wiem po co roztrzasac temat mas...
od dawien dawna wiadomym jest ze wazna jest tabliczka - tak jest przynajmniej w cywilizowanych krajach
w dowodzie mozna wpisac praktycznie co sie chce... jak sie ma znajomego diagnoste
u Polsce trojaczki to ulubione auta laweciarzy wiec masowo mialy zawyzane w dowodach dmc przyczepy... bo teoretycznie bezproblemowo mozna bylo smigac z cepkami o DMC 2000 lub wiecej...
wiec jak macie "poprawiony" wpis w dowodzie to raczej na pewno auto targalo wczesniej wiecej niz powinno
a pozniej licznik skorygowany o 50% i na sprzedaz... i pozniej placz ze auto sie sypie, ze awaryjne itd...
a ze w papierach z zagranicy dmc jest wieksze niz na tabliczce... praktycznie o niczym nie swiadczy...
niektore auta maja znacznie wiecej na haku "fabrycznie" a mimo to nigdy nie mogly ciagac tyle.... nartwy wpis i tyle...
np Patrol Long, Frontera, ML, Q7... tam nieraz nawet DMC przyczepy jest 3500kg... pytam sie po co? jak to nic nie daje
nalezy pamietac jeszcze o innych przepisach w egzekwowanych w Polsce
DMC przyczepy z hamulcem najazdowym musi byc o 33% mniejsze od DMC auta
ciagnac przyczepe lekka o DMC 750 kg- minimalna masa auta to 1500kg...
co do lacznej masy zestawu 4250kg - od dawna tak bylo i jest, i bedzie - ze mozemy tak jezdzic pod warunkiem ze przyczepa jest przyczepa lekka i ma DMC max 750kg
od dawien dawna wiadomym jest ze wazna jest tabliczka - tak jest przynajmniej w cywilizowanych krajach
w dowodzie mozna wpisac praktycznie co sie chce... jak sie ma znajomego diagnoste
u Polsce trojaczki to ulubione auta laweciarzy wiec masowo mialy zawyzane w dowodach dmc przyczepy... bo teoretycznie bezproblemowo mozna bylo smigac z cepkami o DMC 2000 lub wiecej...
wiec jak macie "poprawiony" wpis w dowodzie to raczej na pewno auto targalo wczesniej wiecej niz powinno
a pozniej licznik skorygowany o 50% i na sprzedaz... i pozniej placz ze auto sie sypie, ze awaryjne itd...
a ze w papierach z zagranicy dmc jest wieksze niz na tabliczce... praktycznie o niczym nie swiadczy...
niektore auta maja znacznie wiecej na haku "fabrycznie" a mimo to nigdy nie mogly ciagac tyle.... nartwy wpis i tyle...
np Patrol Long, Frontera, ML, Q7... tam nieraz nawet DMC przyczepy jest 3500kg... pytam sie po co? jak to nic nie daje
nalezy pamietac jeszcze o innych przepisach w egzekwowanych w Polsce
DMC przyczepy z hamulcem najazdowym musi byc o 33% mniejsze od DMC auta
ciagnac przyczepe lekka o DMC 750 kg- minimalna masa auta to 1500kg...
co do lacznej masy zestawu 4250kg - od dawna tak bylo i jest, i bedzie - ze mozemy tak jezdzic pod warunkiem ze przyczepa jest przyczepa lekka i ma DMC max 750kg