Witam.
Tu nie chodzi, tak naprawdę o spalanie tylko o to, że bip-y i korekcja na 4 cyl. zaczynają zbliżać się do górnej granicy ale nie oznacza to, że same pompki są winne, najpierw trzeba znaleźć przyczynę, a potem naprawiać. Oddasz pompki do regeneracji, tak naprawdę fikcyjnej, a po założeniu okaże się, że problem nadal jest, a pieniądze wyrzucone w błoto, najpierw pojeździj autem i poobserwuj i po testuj. Jeżeli gniazda były szlifowane papierem, to znaczy, że już są prawdopodobnie powybijane i tu już masz możliwy pierwszy z problemów. Na razie jeździj i obserwuj, jak wszystko w porządku, to daj se spokój na razie, bo pójdziesz w koszta i nic nie wskórasz.
Pozdrawiam
Tu nie chodzi, tak naprawdę o spalanie tylko o to, że bip-y i korekcja na 4 cyl. zaczynają zbliżać się do górnej granicy ale nie oznacza to, że same pompki są winne, najpierw trzeba znaleźć przyczynę, a potem naprawiać. Oddasz pompki do regeneracji, tak naprawdę fikcyjnej, a po założeniu okaże się, że problem nadal jest, a pieniądze wyrzucone w błoto, najpierw pojeździj autem i poobserwuj i po testuj. Jeżeli gniazda były szlifowane papierem, to znaczy, że już są prawdopodobnie powybijane i tu już masz możliwy pierwszy z problemów. Na razie jeździj i obserwuj, jak wszystko w porządku, to daj se spokój na razie, bo pójdziesz w koszta i nic nie wskórasz.
Pozdrawiam