Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
No nic dziwnego. Turbo w ogóle nie bije a i przepływka nie reaguje !! Dlaczego??? To chyba wesoł musi odpowiedziec bo aż tak na logach sie nie znam.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
U mnie było podobnie tyle że 110km prawdopodobnie zacinająca się turbina ,jest w trakcie czyszczenie efekty będą widoczne po ponownym zamontowaniu turbiny .
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: May 2017
Reputacja:
0
Turbina wymieniona na regenerowaną, na starej i nowej to samo. Zawór n75 założony nowy pierburg
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Osobno loga 011 proszę na 4 biegu od dołu od 1500 obr zrób.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Napisałem wyraźnie osobno 011 z biegiem 4 lub wyższym i pedał gazu w podłogę i nie interesuje nie czy odetnie turbo czy nie. Masz jechać od 1500 obr do ilu dasz radę ale około 4000 lub więcej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: May 2017
Reputacja:
0
Popsuł mi się laptop i na razie nie mam jak zrobić logów.
Ale pomierzyłem podciśnienia na vacum na wolnych: -0,8, na gruszkę dochodzi 0,6. Na EGR 0.8 na wolnych a jak dodaje gazu to schodzi na 0.
Sztanga pracuje bez problemu. Gruszka szczelna, sprawdzałem strzykawką.
Samochód po zaślepieniu podciśnienia sterującego EGR jedzie lepiej, wzrosła mu wartość MAF. Co może być przyczyną?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Egr się pewnie odrobinę zaciera i dlatego nieco późno wstawać może suszara. Ale czekamy na loga.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 8
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
Witam podobny problem jak u kolegi sharan 1,9 2005 r. 130 km. Autko zimne tzn. po nocy nie ma sily przyspieszac. Zaczyna ciagnac kolo 3000 obrotow. Po przejechaniu jakis 8 km wszystko wraca do normy ciagnie super od dolu. Sztanga przy turbo pracuje ladnie sprawdzilem vagiem w tescie. Silnik pali super nawet w najwiejsze mrozy. Filtr paliwa wymieniony. Jedyna rzecza dziwna dla mnie jest MAF zadany i aktualny, zadany wskazuje 240 a w aktualnym 450 i egr 85%. Bledow brak. Po zdjeciu wezykow cisnieniowych czuc delikatnie jak zasysa palec. Czego najpier sie czepic? Male cisnienie paliwa pompki zbiornikowej? Dziwne ze po przejechaniu jakiegos odcinka czy postoju po krotszym wraca do normy