05-12-2015, 18:05
Witam.
Z tego co pamiętam to w tym silniku jest cewka zespolona o statycznym rozdziale wysokiego napięcia składająca się z dwóch cewek dwubiegunowych i nie jest możliwe zmierzenia w niej rezystancji uzwojenia pierwotnego cewki ze względu na umieszczenie w niej diody zaporowej, która ma zapobiegać powstawaniu iskry wtórnej. W tego typu cewkach mierzy się tylko rezystancję uzwojenia wtórnego i z reguły zawiera się ona między 4 do 6 kOhm-a. Dlatego nawet w serwisówkach, do tego typu cewek, nie znajdziesz żadnych wartości ani sposobu pomiaru gdyż są one nie celowe bądź bezcelowe. Co do zasady uzwojenie pierwotne ma około kilku/kilkunastu Ohm-ów. O ile dobrze pamiętam w Twojej cewce piny 1 i 2 to jedna cewka dwubiegunowa a 2 i 3 to druga cewka dwubiegunowa.
Pozdrawiam
Z tego co pamiętam to w tym silniku jest cewka zespolona o statycznym rozdziale wysokiego napięcia składająca się z dwóch cewek dwubiegunowych i nie jest możliwe zmierzenia w niej rezystancji uzwojenia pierwotnego cewki ze względu na umieszczenie w niej diody zaporowej, która ma zapobiegać powstawaniu iskry wtórnej. W tego typu cewkach mierzy się tylko rezystancję uzwojenia wtórnego i z reguły zawiera się ona między 4 do 6 kOhm-a. Dlatego nawet w serwisówkach, do tego typu cewek, nie znajdziesz żadnych wartości ani sposobu pomiaru gdyż są one nie celowe bądź bezcelowe. Co do zasady uzwojenie pierwotne ma około kilku/kilkunastu Ohm-ów. O ile dobrze pamiętam w Twojej cewce piny 1 i 2 to jedna cewka dwubiegunowa a 2 i 3 to druga cewka dwubiegunowa.
Pozdrawiam