Witam.
Pytanie czy to cewka czy sam moduł zapłonowy pod nią (zespolony i najczęściej sprzedawany jako całość z cewką), gdy występuje ten problem, to najczęściej winny jest sam stan silnika/elementów zapłonowych no i oczywiście jakość modułu/cewki, zamienniki szybko padają, najlepiej sprawdza się oryginał bądź Beru, dodatkowo można podpiąć pod śrubę mocującą ten element dodatkową masę w postaci miedzianej plecionki (stary problem trapiący głównie posiadaczy Golf-ów III, oj się narobiło tego ), oczywiście zaolejone świece/problemy ze spalaniem czy zużyte przewody zapłonowe/aparat zapłonowy będą powodowały wzrost prądów indukowanych w cewce/zakłócenia jej pracy i to właśnie ta przyczyna najczęściej ubija moduły/cewki wraz z wiekiem aut, co oczywiście nie wyklucza innych możliwości. A jeśli chodzi o kupno o tej porze to najlepiej na Allegro/Olx poszukać kogoś z okolicy co sprzedaje.
Pozdrawiam
Pytanie czy to cewka czy sam moduł zapłonowy pod nią (zespolony i najczęściej sprzedawany jako całość z cewką), gdy występuje ten problem, to najczęściej winny jest sam stan silnika/elementów zapłonowych no i oczywiście jakość modułu/cewki, zamienniki szybko padają, najlepiej sprawdza się oryginał bądź Beru, dodatkowo można podpiąć pod śrubę mocującą ten element dodatkową masę w postaci miedzianej plecionki (stary problem trapiący głównie posiadaczy Golf-ów III, oj się narobiło tego ), oczywiście zaolejone świece/problemy ze spalaniem czy zużyte przewody zapłonowe/aparat zapłonowy będą powodowały wzrost prądów indukowanych w cewce/zakłócenia jej pracy i to właśnie ta przyczyna najczęściej ubija moduły/cewki wraz z wiekiem aut, co oczywiście nie wyklucza innych możliwości. A jeśli chodzi o kupno o tej porze to najlepiej na Allegro/Olx poszukać kogoś z okolicy co sprzedaje.
Pozdrawiam