Od kolegi tajpej wziałem kompletną przetwornicę z wtyczką, więc dużo mniej szukania, podłączyć postaram się według schematu. Tylko po co tam aż dwa bezpieczniki?
Rozumiem zabezpieczyć przetwornice, ale przewód od bcm? Możliwe że on tylko służy do jej aktywacji po zapłonie.
Uchwyt na kubek zostaje, nawet nie wiem czy takowy mam, bo tam jeszcze nie zaglądałem Autem zapakowanym przyjechałem w miejsce docelowe i stoi załadowany, więc jak na razie nie mam dojścia do tylnej części tunelu.
A co do przycisku SS, chodzi mi o ten srebrny w konsoli, co służy do uruchamiania i gaszenia auta, ten system bezkluczykowy.
EDIT:
z SS przewód już nie idzie do bcm.
Rozumiem zabezpieczyć przetwornice, ale przewód od bcm? Możliwe że on tylko służy do jej aktywacji po zapłonie.
Uchwyt na kubek zostaje, nawet nie wiem czy takowy mam, bo tam jeszcze nie zaglądałem Autem zapakowanym przyjechałem w miejsce docelowe i stoi załadowany, więc jak na razie nie mam dojścia do tylnej części tunelu.
A co do przycisku SS, chodzi mi o ten srebrny w konsoli, co służy do uruchamiania i gaszenia auta, ten system bezkluczykowy.
EDIT:
z SS przewód już nie idzie do bcm.