21-06-2018, 23:12
Znalazłem jeszcze coś takiego ..
Kolego nie wiem jak jest w audi ale vw NIE ZACIĄGA "ręcznego" w momencie działania auto holda. Samochód hamowany jest za pomocą układu ESP. Moment działania hamulca postojowego jest wyraźnie słyszalny (działanie siłowników w tylnych kołach). Np. jeśli stoisz na auto-holdzie i rozepniesz pasy - wtedy zadziała hamulec postojowy a auto-hold odpuści. Czuć to wyraźnie (i słychać), bo przednie koła odpuszczają a ciężar auta przenosi się na tylne zahamowane koła.
Auto hold hamuje samochód wszystkimi kołami a postojowy tyłem.
Pozdrawiam.
Kolego nie wiem jak jest w audi ale vw NIE ZACIĄGA "ręcznego" w momencie działania auto holda. Samochód hamowany jest za pomocą układu ESP. Moment działania hamulca postojowego jest wyraźnie słyszalny (działanie siłowników w tylnych kołach). Np. jeśli stoisz na auto-holdzie i rozepniesz pasy - wtedy zadziała hamulec postojowy a auto-hold odpuści. Czuć to wyraźnie (i słychać), bo przednie koła odpuszczają a ciężar auta przenosi się na tylne zahamowane koła.
Auto hold hamuje samochód wszystkimi kołami a postojowy tyłem.
Pozdrawiam.