04-12-2017, 20:46
Ja troszkę z innej beczki oceniłbym progi, czy nie powginane - ciężkie auto, nadkola obu stron przód tył, przelotki w tylnych drzwiach ogólnie korozję na nadkolach przy łączeniu z progami, podłużnice, wydech.
Wycieki silnika - musisz zdjąć plastikową wannę spod silnika - kanał/podnośnik.
Luz na półosi przenoszącej napęd... jak podniesiesz i ściągniesz plastik pod silnikiem, ruszasz tym wałkiem co ze skrzyni wychodzi tak jak się obraca. Jak jest luz (stuka) to 400 w dół.
Kabel VAG i błędy
To z własnego doświadczenia, więcej grzechów przy kupowaniu dwóch Sharanów nie pamiętam.
Wycieki silnika - musisz zdjąć plastikową wannę spod silnika - kanał/podnośnik.
Luz na półosi przenoszącej napęd... jak podniesiesz i ściągniesz plastik pod silnikiem, ruszasz tym wałkiem co ze skrzyni wychodzi tak jak się obraca. Jak jest luz (stuka) to 400 w dół.
Kabel VAG i błędy
To z własnego doświadczenia, więcej grzechów przy kupowaniu dwóch Sharanów nie pamiętam.
150KM -> 150kW