17-07-2018, 10:45
Znalazłem rozpiske pinów czerwonej kostki,może z waszą pomocą uda mi sie zrobić to samemu,jesli ktoś może to prosiłbym o zaznaczenie które piny trzeba zamienić
Kontrolka airbag/poduszki powietrznej
|
17-07-2018, 10:45
Znalazłem rozpiske pinów czerwonej kostki,może z waszą pomocą uda mi sie zrobić to samemu,jesli ktoś może to prosiłbym o zaznaczenie które piny trzeba zamienić
17-07-2018, 11:42
Witam.
To jest rozpiska starych zegarów - tych co wyjąłeś, a potrzebna jest jeszcze nowych - tych co wsadziłeś, do porównania. W linku i poście, który podałem wcześniej podawałem różnice w obsadzie poduszek w zegarach, jaką mam w rozpisce u siebie, i ewentualnie co należy zamienić ale to tylko przypuszczenie, bo nie mam pełnych schematów. Postaram się przysiąść nad tym, jak znajdę chwilę. Pozdrawiam
17-07-2018, 12:44
ok.dzięki i czekam na info
97
98 99 4 poduchy Na pin 13 trzeba podać + po stacyjce z tego co widać Innej rozpiski pinów licznika nie widziałem. Ta, którą zamieściłem na innym forum jest do przedlifta w całości.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
18-07-2018, 06:02
Witam.
To są schematy samych airbag-ów, a tak na prawdę potrzebne są schematy zegarów, żeby wiedzieć co zastąpiło pin-y po module airbag, bo nowe zegary łączą się tylko jednym pin-em. Pin13 czerwonej wtyczki, we wszystkich znanych mi zegarach przedliftowych, jest "+" po zapłonie więc doprowadzać go tam nie trzeba. Dodatkowo trzeba pamiętać, że kolega ma Alhambre, a zegary podobno od Sharan i to nowszego, a Alhambra ma inaczej obsadzoną czerwoną wtyczkę zegarów niż Sharan nawet w tych samych rocznikach, Galaxy ma chyba jeszcze inaczej. W Alhambrze bodajże obsadzony jest pin5 i pin6, a Sharan ma tylko pin5 i to te pin-y prawdopodobnie, czyli pin5 i pin6 trzeba zamienić w czerwonej wtyczce zegarów, ewentualnie zrobić mostek z pin13 na pin14 w tejże kostce aby zasilić bezpośrednio moduł airbag, jak w starych zegarach, bądź zmienić moduł airbag na nowszy (od nowszych zegarów). Na pewno nie jest tak, że we wszystkich zegarach wystarczy zamienić te same pin-y, wszystko zależy od którego SGA są i jaki konkretny model zegarów, na pewno są też takie, że żadna zamiana pin-ów nic nie da, tylko wymiana modułu airbag i ewentualne zabawy z wsadem. Żeby to zrobić za pierwszym podejściem, to trzeba by mieć rozpiskę pod konkretne zegary stare i nowe, a tak zostaje metoda prób i błędów, bądź łut szczęścia, że się trafi. Pozdrawiam
18-07-2018, 06:20
To aż tak kombinowali w tych rocznikach?
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
18-07-2018, 08:35
Zegary mam tez od alhambry tyle że inny numer
Witam.
To spróbuj zamienić, tak jak pisałem, na początek pin5 z pin6 i zobacz, jeśli nie pomoże, to wróć do pierwotnej konfiguracji i wtedy zrób mostek między pin13 i pin14 i drugi między pin3 i pin4 - żeby dać zasilanie na moduł airbag jak w starych zegarach, a jak boisz się eksperymentów, to zostaje Ci albo znalezienie prawidłowych rozpisek pod konkretne zegary od Alhambry albo rozebranie obydwu zegarów i porównanie ścieżek. Pozdrawiam
ok.pobawie sie w wolnym czasie,narazie smigam i jest ok,tylko ta poduszka
tak dla jasności,chodzi o te piny?
Witam.
Tak o te, dodatkowo jeszcze dopisałem mostek między pin3 i pin4 czyli przejście masy, bo pin13 i pin14, to przejście "+" po zapłonie, aby moduł airbag miał zasilanie, jak przy starych zegarach, ale to tylko teoria. Zobaczę czy znajomy ma rozpiskę zegarów Alhambry , żeby wiedzieć czy te pin-y nie mają innej funkcji w nowych zegarach. A jak nie, to zostaje rozbiórka zegarów, żeby mieć 100% pewność. Pozdrawiam |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|