Witam.
Najpierw ustal co chcesz sprawdzić, bo skaczesz i robisz wszystko na raz. Jeśli zmieniasz panel, to jaki numer ma Twój, a na jaki numer zmieniasz, bo jeśli zmieniasz źle, to nic nie zmieniasz i nie zdiagnozujesz, a jednocześnie wykluczasz, że niby to nie to, tak samo z czujnikiem, jaki numer na jaki/oryginał czy zamiennik/nowy czy używka. Sprzęgło elektromagnetyczne jest sterowane bezpośrednio z przekaźnika klimatyzacji, bodajże z 8pin-u, panel klimatronika daje sygnał bodajże z 10pin-u swojej czerwonej wtyczki na 1pin przekaźnika (otrzymuje informację o załączeniu "+" sprzęgła bodajże na 11pin też czerwonej wtyczki), a ECU chyba z 29pin-u daje sygnał na 7pin przekaźnika, sygnał z czujnika jest wspólny dla ECU (96pin) i przekaźnika (3pin). Wystarczy sprawdzić czy któryś z sygnałów dochodzących do przekaźnika, poza sygnałem z czujnika, jest sygnałem też pulsacyjnym czy tylko wychodzący pulsuje, tak samo zasilanie przekaźnika i już masz przekaźnik wyeliminowany, a jeszcze prościej podmienić przekaźnik na sprawny jeśli się ma. Jeśli problem leży poza przekaźnikiem, to na którym sterowniku i wtedy podobne sprawdzanie. Problem może być błahy, tak jak już pisałem np. problem z sygnałem prędkości, bo z niego korzysta też panel klimatronika, a zakręcenie kołem powoduje wzbudzenie, bo np. jest problem z przejściem/śniedzią na wtyczkach/słabą masą czy radiem itp., ze schematem to chwila roboty, a ten znajdziesz na necie, nie wiem czy u nas też nie ma, jedynie czujnika nie sprawdzisz bez oscyloskopu bądź miernika ze specjalną funkcją więc tego co włożyłeś musisz być pewien, reszta do sprawdzenia, a przede wszystkim instalacja. Czasami wystarczy tylko zajrzeć/dotknąć/szarpnąć za coś i nagle się znajduje problem bez czasochłonnych prac sprawdzających.
Pozdrawiam
Najpierw ustal co chcesz sprawdzić, bo skaczesz i robisz wszystko na raz. Jeśli zmieniasz panel, to jaki numer ma Twój, a na jaki numer zmieniasz, bo jeśli zmieniasz źle, to nic nie zmieniasz i nie zdiagnozujesz, a jednocześnie wykluczasz, że niby to nie to, tak samo z czujnikiem, jaki numer na jaki/oryginał czy zamiennik/nowy czy używka. Sprzęgło elektromagnetyczne jest sterowane bezpośrednio z przekaźnika klimatyzacji, bodajże z 8pin-u, panel klimatronika daje sygnał bodajże z 10pin-u swojej czerwonej wtyczki na 1pin przekaźnika (otrzymuje informację o załączeniu "+" sprzęgła bodajże na 11pin też czerwonej wtyczki), a ECU chyba z 29pin-u daje sygnał na 7pin przekaźnika, sygnał z czujnika jest wspólny dla ECU (96pin) i przekaźnika (3pin). Wystarczy sprawdzić czy któryś z sygnałów dochodzących do przekaźnika, poza sygnałem z czujnika, jest sygnałem też pulsacyjnym czy tylko wychodzący pulsuje, tak samo zasilanie przekaźnika i już masz przekaźnik wyeliminowany, a jeszcze prościej podmienić przekaźnik na sprawny jeśli się ma. Jeśli problem leży poza przekaźnikiem, to na którym sterowniku i wtedy podobne sprawdzanie. Problem może być błahy, tak jak już pisałem np. problem z sygnałem prędkości, bo z niego korzysta też panel klimatronika, a zakręcenie kołem powoduje wzbudzenie, bo np. jest problem z przejściem/śniedzią na wtyczkach/słabą masą czy radiem itp., ze schematem to chwila roboty, a ten znajdziesz na necie, nie wiem czy u nas też nie ma, jedynie czujnika nie sprawdzisz bez oscyloskopu bądź miernika ze specjalną funkcją więc tego co włożyłeś musisz być pewien, reszta do sprawdzenia, a przede wszystkim instalacja. Czasami wystarczy tylko zajrzeć/dotknąć/szarpnąć za coś i nagle się znajduje problem bez czasochłonnych prac sprawdzających.
Pozdrawiam