Koledzy nic jeszcze nie zdążyłem zrobić. Przyjechałem do domu około 100km i to wszystko. Chciałem jechać na kanał do mechanika żeby autko przejrzeć i umówić się na wymianę oleju bo sprzedający powiedział że olej jest do wymiany. 10000km temu był wymieniony olej i rozrząd. Mi to wygląda na to że zamarzła odma i ciśnienie wypchnęło uszczelkę pod filtrem albo był tak gęsty olej i filtr miał za małą drożność bo na małych obrotach nie powinno się stworzyć takie ciśnienie przy niedrożnej odmie.
Kwestia w tym jak długo chodził bez ciśnienia oleju aż zgasł? A plusem jest to że chodził bez dodania gazu. Jak zaraz po utracie ciśnienia zgasł to myślę że tragedii nie będzie a jak tak trochę pochodził to lipa. Wie ktoś co mogło spowodować jego zgaśnięcie?
Nie winie za to sprzedawcy bo co on jest temu winien. Nikt tego nie mógł przewidzieć. Znajomemu w pasku B3 2.0 dziś zrobiło się to samo ale on wyjechał autem i jak zapaliła się kontrolka to zaraz zgasił.
To jest efekt rzadkiej zmiany oleju i filtra jak i lanie niewłaściwego oleju i mrozu.
W przyszłym tygodniu ciągnę go na warsztat i dam znać co się okaże.
Kwestia w tym jak długo chodził bez ciśnienia oleju aż zgasł? A plusem jest to że chodził bez dodania gazu. Jak zaraz po utracie ciśnienia zgasł to myślę że tragedii nie będzie a jak tak trochę pochodził to lipa. Wie ktoś co mogło spowodować jego zgaśnięcie?
Nie winie za to sprzedawcy bo co on jest temu winien. Nikt tego nie mógł przewidzieć. Znajomemu w pasku B3 2.0 dziś zrobiło się to samo ale on wyjechał autem i jak zapaliła się kontrolka to zaraz zgasił.
To jest efekt rzadkiej zmiany oleju i filtra jak i lanie niewłaściwego oleju i mrozu.
W przyszłym tygodniu ciągnę go na warsztat i dam znać co się okaże.