Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Podpiąłem swojego sharana pod komputer i wyskoczyły mi takie dwa błędy:
17958 (P1550) -- Nieznany kod błędów
16485 (PO101) Mass or Volume air Flow Circuit Range/Performance
Sporadyczny
Może mi ktoś powiedzieć co one oznaczają?
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
17958-regulator ciśnienia turbo
16485- cos z przepływka.
Znalezione u wuja Google ;] Mam nadzieje ze pomoglem
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Czyli jest coś nie tak z turbiną?
Ostatnio sharan całkowicie stracił moc ciężko go rozbujać nawet do 100km/h
przy czym wpada też w tryb awaryjny po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie i po jakiś czasie znowu traci moc.
Ostatnio wszystkie przewody podciśnieniowe zostały wymienione na nowe wraz z przepływką ale nic to nie dało. W czym jeszcze może być problem?
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
regulatos cisnienia turbo ???
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
A w którym miejscu mogę go znaleźć? Czy to chodzi o zawór N75 ?
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Sprawdź czy masz olej w dolocie za turbo. Prawdopodobnie kierownicę w turbo stoją . Regeneracja turbiny i adaptacja około 700zl i będzie jak Nowy .
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Dzięki Piotrze za pewne wskazówki. Jutro jeszcze raz wszystko posprawdzam bo jazda bez działającej turbiny już mnie denerwuje.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zadnych adaptacji sie nie tobi bo nie ma czegos takiego. Trzeba zrobic loga dynamicznego 003 i 011 i bedzie sprawa jasna ale na 99% kierownice stoja deba. Czyli turbo wyciagnac i wyczyscic geometrie i bedzie smigac dalej. Jeslu przeplywka jest zdrowa to zbadac dolot czy szczelny od przeplywki do wlotu do turbiny. No chyba ze problemem bedzie kabloteka od przeplywki.
Prosta sprawa-klasyczny przypadek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 100
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
0
Znaczy się odpioles wszystkie wężyki od niego i w kazdy z nich pofukales wd40, jakoś go rozruszales powietrzem czy jak? Na tym to polegało? Tyle wystarczy, jest jakas różnica po przelaniu go wd40 od razu, czy dopiero po założeniu i sprawdzaniu podczas pracy turbo?
Sharan 4motion AUY 115HP