28-05-2017, 17:01
dobrze mowisz kolego. Dzisiaj sie rynek motoryzacyjny mocno zmienil. mianowicie silniki sa nieco bardziej czule nie takie odporne ze wzgledu na sporą ilosc precjozow wkolo silnika. Ma sie co popsuć. auto z duzym motoem zawsze bedzie kosztowne w naprawie. Jeszcze jednostka 2.3 nie jest tragiczna bo to juz leciwa jednostka no i 4 garowa.
Znajomi kupili sharana poliftowego w 2.8 no i tak na pale to zrobili i teraz jest problem bo auto wyladowalo u mechanikow bo jakies problemy z rozrzadem. Mechanik tez taki nie za dobry i znajomi to tak mysla ze naprawa to okolo 1000 zl wyniesie. Ja mowie ze niestety jesli chca naprawiac to auto to niech robia to kompleksowo. Tu nie ma opcji poprawiania bo wyjdzie jeszcze drozej. Poza tym wypadaloby pomyslec tez o dwumasie jak juz silnik wyjechal. Niestety auto za 12 tys a naprawa dosc kosztowna bo moze sie okazac ze okolo polowy wartosci. Nie sprawdzil przez zakupem to teraz plac.
Znajomi kupili sharana poliftowego w 2.8 no i tak na pale to zrobili i teraz jest problem bo auto wyladowalo u mechanikow bo jakies problemy z rozrzadem. Mechanik tez taki nie za dobry i znajomi to tak mysla ze naprawa to okolo 1000 zl wyniesie. Ja mowie ze niestety jesli chca naprawiac to auto to niech robia to kompleksowo. Tu nie ma opcji poprawiania bo wyjdzie jeszcze drozej. Poza tym wypadaloby pomyslec tez o dwumasie jak juz silnik wyjechal. Niestety auto za 12 tys a naprawa dosc kosztowna bo moze sie okazac ze okolo polowy wartosci. Nie sprawdzil przez zakupem to teraz plac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.