Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak jak mowilem kazdemu wolno robic co kto chce. Gwarantuje ze w oplu u kozla zadmaruja smarem z puszki bo tam bieda a w bemo motord to psikna smarem koloru fioletowego z spraya. My mielismy taki przykaz odgorny zeby smarowac wszelkie gwintowe polaczenia w podwoziu. Czyli np koniec gwintu na koncowce drazka kierowniczego a nawet polaczenia przewodow hulcowych. To zeby w przyszlosci mniejsze problemy napotkac przy odkrecaniu. Zamki zawiasy drzwi to chyba oczewiste.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie wiem. Tak dzialaja unas serwisy w szczecinie. Pracowalem jeszcze w kilku prywaciarzach i tez tam tak bylo robione. Mize powiedzcie u kogo pracowaliscie i jak sie to ram robilo. Mi sie nic nie wytapia. Troszke przesadzacie z ta temperatura tarcza sie grzeje klocek tez ale gdzie zacisk ile sie grzeje. Plyn hamulcowy w szczytowej swojej temp wytrzymuje po 220 240 stopni. Rasowy ze 270.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tez wiele razy slyszakem jakues pojekiwania jak smaruje komus sruby kol. Smaruje i gwint i stozek. Tez jakis placz byl ze sie odkreca sruby itp. Mowie im ze zapraszam do kozlowskiego do szczecina bo ten gosc ma jobla na tym punkcie. Chcesz u niego pracowac to musisz tak robic. Powiem wam tak. Kto robil u kozla to ma droge otwarta do innych serwisow w szczecinie. Czemu co i jak to mozemy kiedys podyskutowac gdzies na spocie itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.