20-01-2017, 18:56
Witam,
Szreka mam od października, kupiłem od kolegi kolegi. Jedyna elektryczna niesprawność która była to nie działające zegary tj. obrotomierz, wskaźnik paliwa i temperatury cieczy. Okazało się, że nie tylko. Nie działa kontrolka hamulca ręcznego, choć przy gaszeniu/zapalaniu czasem mrugnie razem z ABSem. Ostatnio, podczas dłuższej jazdy zaświeciła się kontrolka ABS, najpierw żarzyła, potem paliła, później zgasła, po czym zapaliła się kontrolka ręcznego, potem zgasła. jakie było moje zadziwianie jak nie świecił ABS a koła zblokowało. Dodam, że licznik zaskoczy czasami i działa, czasem zegary warują. Myślałem, może masa lub zimny lut, ale ABS? Wiem że na odległość ciężko, więc pomyślałem że zamiast spamować, podjadę do kolegi mechanika, niestety jest chwilowo niedostępny.
Zdarzyło się raz, że silnik podczas jazdy zamulił się tak, że nie mogłem jechać. Zimny był. Niestety dziś, po 2 dniach stania, nie chciał zapalić z 15 minut. Kręcił ale nie zaskakiwał. Po kilkunastu próbach, odpalił. Dodałem gazu, zgasł. Znowu z małym problemem odpalił. Przejechałem z kilometr, strasznie zamulał. niestety musiałem go zgasić i znowu problem z odpaleniem jak wcześniej. Na gazie, problem jeszcze większy. Gdy się rozgrzał, przeszło mu, pali od strzała.
Z dodatkowych problemów:
- brak świateł cofania (brak prądu w gniazdach żarówek więc przypuszczam, że czujnik);
- ze dwa razy zawiesił się centralny zamek i mrugały kierunki, dobrze, że zawsze się obrócę by zobaczyć czy się zamknął;
- brak jakiegokolwiek ruchu szyby lewego pasażera, ani z fotela kierowcy ani z fotela pasażera;
- posiada ledowe oświetlenie wnętrza, jedna mruga jak pisać to pisać
- cały czas wyświetla przepaloną przednią żarówkę, może i była by przepalona gdyby wyświetlał jedną, a nie losowo, zdarza się, że "żarówki" są ok
- termometr zewnętrzny przekłamuje o 2-3 stopnie w dół;
- sterowanie nawiewem na module komfortu sprawia, że raz na 2 biegu ledwie słychać, a raz zasuwa prawie jak na szóstym;
- przy wyłączaniu wycieraczek, kończą bieg w ok. 1/4 wysokości szyby;
Może ktoś przerabiał podobny problem, jakaś masa lub przekaźnik do sprawdzenia. Może to jakiś pierdół, a może dałem pewnej części ciała kupując Sherka
Pozdrawiam Adam
PS. Szukałem, są tematy dotyczące pojedynczych tematów, może jest rozwiązanie ogółu.
Szreka mam od października, kupiłem od kolegi kolegi. Jedyna elektryczna niesprawność która była to nie działające zegary tj. obrotomierz, wskaźnik paliwa i temperatury cieczy. Okazało się, że nie tylko. Nie działa kontrolka hamulca ręcznego, choć przy gaszeniu/zapalaniu czasem mrugnie razem z ABSem. Ostatnio, podczas dłuższej jazdy zaświeciła się kontrolka ABS, najpierw żarzyła, potem paliła, później zgasła, po czym zapaliła się kontrolka ręcznego, potem zgasła. jakie było moje zadziwianie jak nie świecił ABS a koła zblokowało. Dodam, że licznik zaskoczy czasami i działa, czasem zegary warują. Myślałem, może masa lub zimny lut, ale ABS? Wiem że na odległość ciężko, więc pomyślałem że zamiast spamować, podjadę do kolegi mechanika, niestety jest chwilowo niedostępny.
Zdarzyło się raz, że silnik podczas jazdy zamulił się tak, że nie mogłem jechać. Zimny był. Niestety dziś, po 2 dniach stania, nie chciał zapalić z 15 minut. Kręcił ale nie zaskakiwał. Po kilkunastu próbach, odpalił. Dodałem gazu, zgasł. Znowu z małym problemem odpalił. Przejechałem z kilometr, strasznie zamulał. niestety musiałem go zgasić i znowu problem z odpaleniem jak wcześniej. Na gazie, problem jeszcze większy. Gdy się rozgrzał, przeszło mu, pali od strzała.
Z dodatkowych problemów:
- brak świateł cofania (brak prądu w gniazdach żarówek więc przypuszczam, że czujnik);
- ze dwa razy zawiesił się centralny zamek i mrugały kierunki, dobrze, że zawsze się obrócę by zobaczyć czy się zamknął;
- brak jakiegokolwiek ruchu szyby lewego pasażera, ani z fotela kierowcy ani z fotela pasażera;
- posiada ledowe oświetlenie wnętrza, jedna mruga jak pisać to pisać
- cały czas wyświetla przepaloną przednią żarówkę, może i była by przepalona gdyby wyświetlał jedną, a nie losowo, zdarza się, że "żarówki" są ok
- termometr zewnętrzny przekłamuje o 2-3 stopnie w dół;
- sterowanie nawiewem na module komfortu sprawia, że raz na 2 biegu ledwie słychać, a raz zasuwa prawie jak na szóstym;
- przy wyłączaniu wycieraczek, kończą bieg w ok. 1/4 wysokości szyby;
Może ktoś przerabiał podobny problem, jakaś masa lub przekaźnik do sprawdzenia. Może to jakiś pierdół, a może dałem pewnej części ciała kupując Sherka
Pozdrawiam Adam
PS. Szukałem, są tematy dotyczące pojedynczych tematów, może jest rozwiązanie ogółu.