08-11-2016, 20:56
dziwna sprawa za wszystko odpowiada pompka czyli pompuje i blokuje płyn, wygląda na to ze moze kupiles uszkodzoną. Wymontowac zbiorniczek nie bedzie łatwo.
Zbiornik spryskiwaczy, kontrolka płynu spryskiwaczy, czujnik poziomu płynu - problemy/naprawy
|
08-11-2016, 20:56
dziwna sprawa za wszystko odpowiada pompka czyli pompuje i blokuje płyn, wygląda na to ze moze kupiles uszkodzoną. Wymontowac zbiorniczek nie bedzie łatwo.
(08-11-2016, 10:46)ashashi napisał(a): Witam, podłączę się do tematu, bo chyba nie ma sensu zakładać nowego wątku. Zmagałem się z podobnym problemem, winny okazał się silniczek spryskiwaczy ksenonów, po prostu ciekło. Temat jest bardzo prosty, zdemontuj lewe nadkole i popatrz. Wszystko będzie widać
www.kolbuild.pro
KOLBUILD - Remonty i Wykończenia Wnętrz
09-11-2016, 22:34
(08-11-2016, 21:24)robertkol napisał(a):(08-11-2016, 10:46)ashashi napisał(a): Witam, podłączę się do tematu, bo chyba nie ma sensu zakładać nowego wątku. Dzięki za odpowiedź, ale nie mam pompki do ksenonów w moim aucie. Pompkę spryskiwacza wymieniłem na nową i efekt był ten sam.
10-11-2016, 10:54
Chodziło mi o to, że łatwo to sprawdzić. Ściągasz nadkole, skręcasz koło, kładziesz się i widzisz
www.kolbuild.pro
KOLBUILD - Remonty i Wykończenia Wnętrz
10-11-2016, 15:31
(10-11-2016, 10:54)robertkol napisał(a): Chodziło mi o to, że łatwo to sprawdzić. Ściągasz nadkole, skręcasz koło, kładziesz się i widziszja tez muszę... bo tyl sie nie spryskuje, plyn nie dochodzi do pierwszego słupka przy stopce dla lewej nogi. nigdzie tez nic nie cieknie a sluchac, że pompka pracuje więc chyba to ustrojstwo rodzielajace przy pompce...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
10-11-2016, 18:05
(10-11-2016, 10:54)robertkol napisał(a): Chodziło mi o to, że łatwo to sprawdzić. Ściągasz nadkole, skręcasz koło, kładziesz się i widzisz Próbowałem juz tej metody ale niestety woda kapie wolno - "poci się" gdzies miedzy pompka a zbiorniczkiem przy miejscu gdzie wchodź pompka do zbiorniczka. Pompka od przód jest sucha. Tyle co zobaczyłem to pompka była wilgotna od tyłu i mokry był fragment zbiornika w okolicy uszczelki pompki.
11-11-2016, 11:36
Ta gumke tez wymieniales czy tylko sama pompke? Warto sprawdzic czy otwor nie ma jakiejs nierownosci zadzioru. Zalozenie gumki do zbioeniczka i potem pompki to na wazelinie trzeba robic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
12-11-2016, 00:50
Uszczelkę wymieniłem w pierwszej kolejności - nie zakładałem co prawda na wazelinę, ale dzięki za info, następnym razem spróbuję. Moje przypuszczenia też idą w kierunku jakiejś nierówności w otworze na pompkę. Ale czym wytłumaczyć to, że jak płyn wycieknie i już przestanie kapać, wlewam kolejną porcję i nie kapie dopóki nie użyję spryskiwacza?
08-02-2017, 22:20
u mnie z kolei się świeci non stop ta kontrolka. czujnik nowy wieć chyba zostało kodowanie albo kabelek. jAK OGARNĄĆ to kodowanie?
[b]VW SHARAN 1.9 TDI
Aroska 1.0
08-02-2017, 22:48
Witam.
Od obecnego kodowania, od pierwszych dwóch cyfr, odejmujesz 04 i będziesz miał dezaktywowaną kontrolkę poziomu płynu do spryskiwaczy. Jeśli chodzi o instalację to czujnik poziomu płynu spryskiwaczy dostaje zasilanie z pin6 zielonej wtyczki zegarów, a masę z pin7 niebieskiej wtyczki zegarów (nie ma masy z karoserii) i jest to wspólna masa z czujnikiem temp. zew., czujnikiem poziomu płynu chłodzącego, wskaźnikiem paliwa. Pozdrawiam |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|