Liczba postów: 40
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Witam wymienilem ten wezyk w ecu a jaki powiniem byc ten idacy do ecu bo moim zdaniem jest za duzy tzn srednica bo luzno wczodzi i sie rysza a nie wiem jaka srednica prawidlowo ma tam isc moze to tam puszcza bo ten w ecu wydaje sie byc oki pozdrawiam
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Witam po wymianie wezyka w kompie dalej tak samo jak pisalem wyzej nie mam pojecia co to moze byc pozdrawiam
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Czy to syczenie/rzężenie nadal występuje, jeśli tak to być może inny z przewodów podciśnieniowych jest uszkodzony czy też bardziej prawdopodobne gdzieś na rurze dolotowej intercooler - turbo, na co wskazywałby owy "ryk", o którym pisałeś. Jeśli natomiast żadne efekty dźwiękowe nie występują, to stawiałbym na turbo ale tak na odległość to ciężko.
Pozdrawiam
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
witam ponownie po wymianie wężyka w ecu teraz wywala mi błąd 1177-sterownik silnika ECM i nie wiem o co kaman
1176-KLUCZ
00553-czujnik masy przepływu powietrza G70
dzis wlasnie sprawdzalem vagiem bo jakos zaczelo go mulic a wczesniej nie bylo tych bledów a przewody podcisnienia bede robil w poniedzialek i znalazlem dziure w rurze od odmy i polamany dziubek od weza podcisnienia filtra powietrza i wsadzony jakis miedziany kawalek rurki cienkiej musze zmienic obudowe filtra powietrza pozdrawiam
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Dodam ze wywala mi ten blad 1177-1176 jak wchodze w immobilizer a jak wchodze w engine to nie. I sory koledzy ze pisze o tym tu pozdrawiam