Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
(26-01-2017, 18:31)grażyny napisał(a): Wymień linki i na 100 proc będzie po sprawie jak ktoś wyżej pisał na wahaczu przeciera się pancerz przez który dostaje się tam bród powodując zacieranie się linki a gumki to inna sprawa zostaw sobie na cieplejsze dni ,dodam ze linki wymieniałem bez kanału podnosząc raz jedną raz drugą stronę auta .
Kanał akurat jest więc problem z głowy
. Potwierdzam na podstawie filmu instruktażowego
. Chociaż te gumki też bym wymienił bo przez pękniętą w dużej mierze też dostaje się ten syf.
wesol - ceny linek w tej chwili z harta to grosze bo w 30 zł samą linkę kupię więc odrazu nową wymienię z posmarowaniem jej w kołnierzu
.
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Uczę się, daj mi szansę.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.
Liczba postów: 466
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2014
Reputacja:
2
Jak wymieniasz to od razu obie! Przecierają się w bardzo podobnym tempie. Mnie te zasrane linki kosztowały komplet klocków, tarcz, regeneracja zacisków, wymiana płynu i same linki. A to dlatego że blokowało niezauważalnie i usmażyło wszystko. Wrzuciłem też Harta.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
(27-01-2017, 21:32)K9Darek napisał(a): Jak wymieniasz to od razu obie! Przecierają się w bardzo podobnym tempie. Mnie te zasrane linki kosztowały komplet klocków, tarcz, regeneracja zacisków, wymiana płynu i same linki. A to dlatego że blokowało niezauważalnie i usmażyło wszystko. Wrzuciłem też Harta.
Czyli sprawy nie należy bagatelizować. W każdym razie dopóki nie zmienię tych linek to póki co, samochód na postoju będę pozostawiał tylko na biegu
.
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Uczę się, daj mi szansę.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak jak juz wspomnialem. Wyciagniecie linek to kwadrans roboty. Wtedy mozna je przeropowac przesmarowac ogolnie sprawdzuc czy ciezko sie nie poruszaja w pancerzu. Wtedy tez je zalozyc ponownie i sprawdzic czy objawy ustapily. Jesli nie to tez duza szansa ze zaciera sie w zacisku oska i nie cofa sie. To tez sie trafia ale praktycznie w kazdej marce. Dlatego zawsze mowie ze robi sie serwis zaciskow. Maja byc przesmarowane od strony tej dzwigni za ktora linke zaczepiamy no i tu id strony tloczka tez przesmarowane plus pare razy tloczki wkrecone. Wtedy tloczek plynnie chodzi bez oporow. Tak samo na przednich kolach wciskamy tloczek z obrotem. No ale jak ktos czeka az sie zacisk zatrze zapowcze skoroduje cylinderek to oczym tu deliberowac. Po co ludzie wymieniaja rozrzad bo producent tak zaleca skoro innych waznych rzeczy nie robia jak producent tez zaleca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 466
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2014
Reputacja:
2
Jeśli mówisz o czyszczeniu i smarowaniu starych linek to uważam to za lekki bezsens. Lepiej kupić nowe i od razu zabezpieczyć bo cackanie się ze starą, już nadżartą linką by oszczędzić 30zł to szczyt skąpstwa lub czegoś innego. Poza tym, smarowanie i nawet całowanie w tyłek nie pomoże gdy, tak jak u mnie, poszła osłona linek.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Czytaj uwaznie. Pisalem ze do testu. Bedziesz tak wszystko wymienial? W serwisie dlugo bys nie popracowal. Zaraz by cie obciazyli nietrafnymi wymianami i zamiast wyplate przyniesc musialbys doplacic jeszcze.
Do testu sciagniecie linek przeropowanie i zalozenie ponowne to zadna robota. A jak wyjdzie ze jednak zacisk sie blokuje na lapce to co znowu inwestycja. Poza tym sciagamy linki to mozemy je zamienic miejscami. Tak jak wspomnialem wczesniej po takim tescie zamowilem linki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 466
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2014
Reputacja:
2
Wesol, Ty mówisz z perspektywy mechanika z wyposażonym warsztatem. Ja do przeprowadzenia takiego testu musiałbym oddać auto mechanikowi albo kupić kompresor. Wydatek minimum kilkudziesięciu Euro.. W moim przypadku byłby to debilizm skoro linki razem kosztują 15 Euro i wymieniam w 20 minut.
Daruj sobie więc takie teksty bo na starość robisz się zwyczjnie chamski.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
28-01-2017, 14:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2017, 14:35 przez wesol.)
Takie sa procedury kolego ale skoro tobie ciezko wejsc pod tyl auta z jednym kluczem i wyciagnac linki. Do czego kompresor to ja nie wiem. Wyciagasz linki psikasz odrdzewiaczem np break away bo jest mega tlusty i rozpuszcza syf. Zakladasz i juz wiesz. Skoro takie savprocedury i tak sie robi fachowo to moze nie wprowadzajmy spoleczenstwo swoimi wywodami. Skoro ci drogo cos wykonac to wymien odrazu zaciski tarcze i klocki to bedziesz mial super tanio. Zarabiasz w euro to i wydajesz w euro.
Chamski nie jestem tylko praca w serwisie sprowadzila i mnie do pionu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 466
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2014
Reputacja:
2
Przez linki już wymieniłem niedawno wszystko. I zapłaciłem w Euro bo złotówek nie posiadam.
Koniec off top'u z mojej strony.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
Szczerze jak mam smarować linki to wolę za 30zl wsadzić nowe. W alhambrze bez kanału zmienione i hulalo. A jak bym posmarowal i za Berlinem poczuł bym tylne klocki to sam sobie bym palnol w łeb. Jak ja bym jeździł tylko do pracy w pl 20km i do sklepu to wtedy pewnie bym smarować
Myślę że dużo zależy od sytuacji gdzie latają nasze SGA.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY