19-01-2017, 10:54
W moim przypadku w dwóch autach (TT 1.8T i Sharan 1.8T) takie stukanie wiązało się z niedokręconym mocowaniem skrzyni biegów - takim wzdłużnym, bo drugie było jeszcze z boku. Luz spowodowany niedokręconą śrubą (po dużym serwisie auta - przeoczenie mechanika) - powodował właśnie takie objawy, o których Ty piszesz.
Może i to warto sprawdzić?
Jak to zdiagnozowałem - kanał i zacząłem energicznie szarpać elementami auta spod spodu - na tyle miałem siły, że wyhaczyłem skąd stuki dochodziły. Dokręcenie śruby zamknęło temat.
Może i to warto sprawdzić?
Jak to zdiagnozowałem - kanał i zacząłem energicznie szarpać elementami auta spod spodu - na tyle miałem siły, że wyhaczyłem skąd stuki dochodziły. Dokręcenie śruby zamknęło temat.
150KM -> 150kW