16-02-2017, 12:23
Weź w rękę wszystkie kwity auta będące w segregatorku książki serwisowej.
W szczególności szukasz instrukcji radia i tam powinna być wlepka z kodem. Jeśli instrukcji nie ma, to np. u mnie była w dokumenty włożona zwykła kwadratowa karteczka, na której był napisany czterocyfrowy kod. I akurat pasował do radia.
Niemce też potrafią wpisać kod w którąś z instrukcji, więc po prostu przejrzyj wszystkie dokumenty.
Jak znajdziesz, to go przepisz od razu, żeby był w dwóch różnych miejscach/dwóch innych książeczkach.
Widzisz, piszesz, że nie ma żadnych kwitów a teraz okazuje się, że Twój kolega coś może ma. Niepotrzebny zamęt. Zadzwoń do jakiegoś najbliższego ASO i zapytaj ile krzykną za kod, zadzwoń do elektronika jakiegoś z car-audio i zapytaj ile za kod. Jak to moja żona mówi do dzieciaka - myśl głową Przecież my za Ciebie tego nie zrobimy Żuczku.
W szczególności szukasz instrukcji radia i tam powinna być wlepka z kodem. Jeśli instrukcji nie ma, to np. u mnie była w dokumenty włożona zwykła kwadratowa karteczka, na której był napisany czterocyfrowy kod. I akurat pasował do radia.
Niemce też potrafią wpisać kod w którąś z instrukcji, więc po prostu przejrzyj wszystkie dokumenty.
Jak znajdziesz, to go przepisz od razu, żeby był w dwóch różnych miejscach/dwóch innych książeczkach.
Widzisz, piszesz, że nie ma żadnych kwitów a teraz okazuje się, że Twój kolega coś może ma. Niepotrzebny zamęt. Zadzwoń do jakiegoś najbliższego ASO i zapytaj ile krzykną za kod, zadzwoń do elektronika jakiegoś z car-audio i zapytaj ile za kod. Jak to moja żona mówi do dzieciaka - myśl głową Przecież my za Ciebie tego nie zrobimy Żuczku.
150KM -> 150kW