Żuczek, a kupiłeś już to radio z zarobioną kostką ISO czy sam ją robiłeś? Moim zdaniem musisz zdobyć rozpiskę pinów nowego radia (albo kable są opisane naklejkami), na forum znajdziesz rozpiskę naszego i odpowiednio pozamieniać PINy. Widocznie małe rączki coś pokombinowały i zamiast przy wrzuceniu R, kamera włącza Ci się podczas jazdy do przodu (zamieniony któryś z kabelków).
Co do gniazda GPS - pewnie nie podejdzie Ci oryginalna antena - masz w komplecie nową, przyklej ją w rogu na podszybiu na taśmę dwustronną a kabel puść otwierając drzwi bokiem konsoli a później pod spodem do "dziury" gdzie masz radio. Lup pytaj tdgums jak to pociągnął. Może ma jakieś rozpiski pinów. Ma w końcu podobne radio.
Co do wyłączania się radia - ciężko powiedzieć bez spojrzenia na opisy kabli co z czym musisz połączyć, żeby grało na postoju bez kluczyka, ale zazwyczaj krzyżuje się kabelek żółty z czerwonym i w markowych radiach jest opis jak to zrobić. Może i Ty masz w instrukcji?
Może być tak, że jak skrzyżujesz, to Ci ustawienia będą przy każdym wyjęciu kluczyka ze stacyjki wracać do fabrycznych - wtedy trzeba szukać innego krzyżowania. Z reguły jak wyżej napisałem kable są oklejone wlepkami i po woli można do wszystkiego dojść więc bez paniki.
Jak już znajdziesz odpowiednie podłączenie to bez wkładania radia na stałe sprawdź, czy masz centralny z pilota, bo niektóre kombinacje ogłupiają moduł komfortu.
Jeśli natomiast nie czujesz się w tym mocny (a zdalnie bez zdjęć z opisami nowej kostki ciężko będzie Ci pomóc), to podjedź do sklepu z car-audio i zapytaj ile wezmą za sprawdzenie podłączenia. 50 zł? Możesz powiedzieć, że praktycznie wszystko już zrobiłeś, więc nie wydaje Ci się, żeby więcej to kosztowało.
Na miejscu byśmy sobie z tym poradzili, zdalnie będzie ciężko. Masz instrukcję od nowego? Jakieś opisy? Wrzuć, będziemy kminić.
A Ty kupiłeś z GPS radio w ogóle? Bo dziwnie mi to Twoje gniazdo wygląda. Masz w komplecie antenę gps?
Co do gniazda GPS - pewnie nie podejdzie Ci oryginalna antena - masz w komplecie nową, przyklej ją w rogu na podszybiu na taśmę dwustronną a kabel puść otwierając drzwi bokiem konsoli a później pod spodem do "dziury" gdzie masz radio. Lup pytaj tdgums jak to pociągnął. Może ma jakieś rozpiski pinów. Ma w końcu podobne radio.
Co do wyłączania się radia - ciężko powiedzieć bez spojrzenia na opisy kabli co z czym musisz połączyć, żeby grało na postoju bez kluczyka, ale zazwyczaj krzyżuje się kabelek żółty z czerwonym i w markowych radiach jest opis jak to zrobić. Może i Ty masz w instrukcji?
Może być tak, że jak skrzyżujesz, to Ci ustawienia będą przy każdym wyjęciu kluczyka ze stacyjki wracać do fabrycznych - wtedy trzeba szukać innego krzyżowania. Z reguły jak wyżej napisałem kable są oklejone wlepkami i po woli można do wszystkiego dojść więc bez paniki.
Jak już znajdziesz odpowiednie podłączenie to bez wkładania radia na stałe sprawdź, czy masz centralny z pilota, bo niektóre kombinacje ogłupiają moduł komfortu.
Jeśli natomiast nie czujesz się w tym mocny (a zdalnie bez zdjęć z opisami nowej kostki ciężko będzie Ci pomóc), to podjedź do sklepu z car-audio i zapytaj ile wezmą za sprawdzenie podłączenia. 50 zł? Możesz powiedzieć, że praktycznie wszystko już zrobiłeś, więc nie wydaje Ci się, żeby więcej to kosztowało.
Na miejscu byśmy sobie z tym poradzili, zdalnie będzie ciężko. Masz instrukcję od nowego? Jakieś opisy? Wrzuć, będziemy kminić.
A Ty kupiłeś z GPS radio w ogóle? Bo dziwnie mi to Twoje gniazdo wygląda. Masz w komplecie antenę gps?
150KM -> 150kW