09-02-2017, 11:28
Podłącz system tak, jak podłączamy wzmacniacz. Tzn. bezpośrednio do akumulatora - daj zasilanie przez jakiś bezpiecznik (10A tymczasowo) - później zastosuj typowy do car audio... Tylko nie jakiś 60A przypadkiem... bo to będzie lekka przesada.
Będziesz miał gwarancję, że pozbędziesz się 'plusa widmo', który pojawia się lub znika po ustawieniu wybieraka skrzyni biegów w pozycję 'D'.
Pozycja 'D' nie może wpływać na zasilanie systemu. Co najwyżej tryb 'R', który nie masz zamiaru wykorzystywać.
Jak u kolegi działa dobrze i również ma skrzynię automatyczną, to wniosek nasuwa się sam:
- u ciebie jest coś nie tak z okablowaniem w kostce. Mam na myśli podawane napięcia i ich stabilność na pinach, które wymaga ten system audio.
Na razie nie wpinaj Parking Sensor Control. Niech nie absorbuje twojej uwagi.
Będziesz miał gwarancję, że pozbędziesz się 'plusa widmo', który pojawia się lub znika po ustawieniu wybieraka skrzyni biegów w pozycję 'D'.
Pozycja 'D' nie może wpływać na zasilanie systemu. Co najwyżej tryb 'R', który nie masz zamiaru wykorzystywać.
Jak u kolegi działa dobrze i również ma skrzynię automatyczną, to wniosek nasuwa się sam:
- u ciebie jest coś nie tak z okablowaniem w kostce. Mam na myśli podawane napięcia i ich stabilność na pinach, które wymaga ten system audio.
Na razie nie wpinaj Parking Sensor Control. Niech nie absorbuje twojej uwagi.
Pozdrawiam, Darek.