06-04-2016, 06:35
Tak ale styl jazdy i nawet moze po czesci to gdzie zamieszkujemy, gdzie rpacujemy moze dac pewien obraz co do spalania. Nie zdziwie sie jak ktos napisze ze duzo jezdzi- wsiada i jedzie nawet lekko zaladowany i spali 6 litrow a ten co smiga na pusto po miescie na malych dystansach to wyjdzie mu 9 litrow. Coś tam mody sprzatają ale nie oto chodiz by robic wiecznie na "warsztacie" pożadki. Forum pożadkowe, przyjazni i dobrej zabawy to gdzie indziej jest, choc jak czytam czaami to ubaw tam mam po pachy.
Tak masz racje Piotto0 ze na prostej ze stala predkoscia to mozna i przy 100 km/h zapiac 6 bieg. Ale to ma byc sam fakt zapiecia takeigo biegu tylko?? Mi jakos w glowie siedzi ze zmieniam bieg po to by dalej jakos tam jechac a nie ze zmieniam bieg na wyzszy by robic hamowanie silnikiem lub utrzymac jakas tam predkość. Ile tak razy sie robi na odcinku 100 km?? Raczje bardzo malo i chyba tylko jadąc tak ze 2 km z tego wszystkiego. Trudno wtedy mowic o jezdzie na 6 biegu. Nie chodzi oto by katowac zaraz auto niewiadomo jak ale nie tylko ja zawsze mowie ze dobijanie dwumasy to nie jest wtedy jak jedziesz 1200 obr na 2 biegu tylko jak jedziesz 2200 obr na 6 biegu a przyspieszasz nawet tylko troszke. Dlatego nie ma jednoznacznje nigdy odpowiedzi jak jezdizc by dwumas nie siadał.
A samo myslenie trzeźwe podpowiada ze nikt nie projektuje auta tak by od pierwszego do ostatniego biegu jezdzic do 100 czy 120 km/h a dalsza jazda z wieksza predkoscia cyzli powiedzmy do 190 km/h na jakim ma sie odbywac w takim razie?? Tak jak kolega na pisal na 7 i 8?? Producent zapomnial dorobic kilku biegów?? TO ze auto bedzie jechac z predkoscia 100 km/h na 6 biegu wcale nie oznacza ze spali bardzo malo nawet jak FIS pokaze wyniki dość niskie. Nie obroty sa tu aż tak wazne. Testowalem u siebie iz na takim stylu jezdzenia jak umnie czyli raczjenie dalekie trasy plus jazda nie zamuleniowa to spalanie mam na poziomie 8 do gora 9 litrow. Jazda natomiast spokojniejsza tez na takich dystansach objawia sie tylko tym ze spala mi gdzies wlansie nie wiecej jak 8 litrow ale 7 tym nigdy nei uzyskalem.
Tak masz racje Piotto0 ze na prostej ze stala predkoscia to mozna i przy 100 km/h zapiac 6 bieg. Ale to ma byc sam fakt zapiecia takeigo biegu tylko?? Mi jakos w glowie siedzi ze zmieniam bieg po to by dalej jakos tam jechac a nie ze zmieniam bieg na wyzszy by robic hamowanie silnikiem lub utrzymac jakas tam predkość. Ile tak razy sie robi na odcinku 100 km?? Raczje bardzo malo i chyba tylko jadąc tak ze 2 km z tego wszystkiego. Trudno wtedy mowic o jezdzie na 6 biegu. Nie chodzi oto by katowac zaraz auto niewiadomo jak ale nie tylko ja zawsze mowie ze dobijanie dwumasy to nie jest wtedy jak jedziesz 1200 obr na 2 biegu tylko jak jedziesz 2200 obr na 6 biegu a przyspieszasz nawet tylko troszke. Dlatego nie ma jednoznacznje nigdy odpowiedzi jak jezdizc by dwumas nie siadał.
A samo myslenie trzeźwe podpowiada ze nikt nie projektuje auta tak by od pierwszego do ostatniego biegu jezdzic do 100 czy 120 km/h a dalsza jazda z wieksza predkoscia cyzli powiedzmy do 190 km/h na jakim ma sie odbywac w takim razie?? Tak jak kolega na pisal na 7 i 8?? Producent zapomnial dorobic kilku biegów?? TO ze auto bedzie jechac z predkoscia 100 km/h na 6 biegu wcale nie oznacza ze spali bardzo malo nawet jak FIS pokaze wyniki dość niskie. Nie obroty sa tu aż tak wazne. Testowalem u siebie iz na takim stylu jezdzenia jak umnie czyli raczjenie dalekie trasy plus jazda nie zamuleniowa to spalanie mam na poziomie 8 do gora 9 litrow. Jazda natomiast spokojniejsza tez na takich dystansach objawia sie tylko tym ze spala mi gdzies wlansie nie wiecej jak 8 litrow ale 7 tym nigdy nei uzyskalem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.