18-12-2016, 21:23
Nie ekonomiczna jazda z duzymi predkosciami tylko jazda z wyzszymi obrotami. Mozna jechac 120 km/h na 6 biegu i mozna jechac tez tyle samo na 5 biegu. Spalanie mozna powiedziec ze bedzie identyczne. W tym drugim przypadku dwumas mniej dostaje po tylku mniejsze obciazenia dla panewek na korbach mniejsze na panewkach podporowych walu. Lepsze smarowanie silnika bo kiedys ojciec mi tez mowil zeby nie zostawiac moze nie auto ale sztaplarki na jalowych obrotach bo ma sladowe cisnienie oleju. Pamietaj ze na jalowych ma okolo 1.5 bara a na juz gdzies 2000 ma 3 bary a na wyzszych ma okolo 3.5 bara. Poczytaj watek o silnikach 2.8 ayl ze tam cisnienie oleju jest nawet ponad 4 bary bo jak jest 3 to juz jest meksyk w silniku i auto nie jedzie.
Sprzegielko alternatora rozbierz sobie od vaga i zapodaj zdjecia. Wtedy tez przyznasz racje.
Pisalem tez nie raz ze jak sie rozpedzam pod top speed swoim sga to ciagne tak ze piatke zapinam gdzies przy 130-140 a zmiana na 6 jest jak mam 180 km/h na szafie.
Sprzegielko alternatora rozbierz sobie od vaga i zapodaj zdjecia. Wtedy tez przyznasz racje.
Pisalem tez nie raz ze jak sie rozpedzam pod top speed swoim sga to ciagne tak ze piatke zapinam gdzies przy 130-140 a zmiana na 6 jest jak mam 180 km/h na szafie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.