18-12-2016, 18:27
Kolego tam nie ma zadnych zapadek. Nie wklejaj zdjec z netu tych elementow bo tak w srodku to nie wyglada wcale. To fotki umowne tylko. W tej rolce alternatora jest tylko lozysko i sprezyna z drutu o przekroju kwadrata. Tyle tam tylko jest. Sugeruj sie tym co rozbierales bo internet to nie wyznacznik wiedzy i informacji. Doktoratu na necie nie zrobisz.
Zamach od vaga nie ma zadnego lozyska nawet nie ma jakiegos pierscienia slizgowego np z brazu czy mosiadzu.
Uzycie innego biegu nie ma wplywy na obciazenie calego ukladu tylko na obciazenie walu i ukladu sprzeglowego. Najwieksze obciazenie silnika czyli wykozystanie pelnej mocy masz nie na 1 biegu tylko na ostatnich biegach.
Mylisz tez pojecia bo bierzesz 2000 obr silnika i 6 bieg i za chwile 5 bieg i 4000. Tyle ze w pierwszym prxypadku jedziesz 110 na godzine a w drugim jakies 160 albo i nawet wiecej. Zobacz jakie masz spalanie jak jedziesz na 3 albo 4 biegu z obrotami 3000 do 3300. Co pali ci 9 litrow? Duzo mniej jak jadac 2200 obr na 6 biegu. Pamietaj ze w obu przypadkach masz liczone na 100 kilometrow czyli pokonasz ten sam dystans tylko w pierwszym bedziesz jechac 2 godziny a w drugim tylko godzine. W mapie sterownika silnika masz zapisane ze dawkowanie paliwa jest po obrotach i po wysileniu czyli obciazeniu silnika. Mozesz jechac z obtotami 3800 i miec spalanie 7 litrow na setke ale tez i na 2200 obrotach spalanie 15 litrow bo wieksze obciazenie jest na wal. Dwumas kolego pracuje caly czas. Owszem wiecej jak przyspieszamy i cos ciagniemy ale i na jalowych tez troche dziala. To ci kazdy powie jak wczesniej mial dwumas i przesiadl sie na jednomas. Ja pierwszym razem zdziwilem sie na bloga cisze na jednomasie. A 3 razy zwalalem skrzynie w swoim sharanie.
Zamach od vaga nie ma zadnego lozyska nawet nie ma jakiegos pierscienia slizgowego np z brazu czy mosiadzu.
Uzycie innego biegu nie ma wplywy na obciazenie calego ukladu tylko na obciazenie walu i ukladu sprzeglowego. Najwieksze obciazenie silnika czyli wykozystanie pelnej mocy masz nie na 1 biegu tylko na ostatnich biegach.
Mylisz tez pojecia bo bierzesz 2000 obr silnika i 6 bieg i za chwile 5 bieg i 4000. Tyle ze w pierwszym prxypadku jedziesz 110 na godzine a w drugim jakies 160 albo i nawet wiecej. Zobacz jakie masz spalanie jak jedziesz na 3 albo 4 biegu z obrotami 3000 do 3300. Co pali ci 9 litrow? Duzo mniej jak jadac 2200 obr na 6 biegu. Pamietaj ze w obu przypadkach masz liczone na 100 kilometrow czyli pokonasz ten sam dystans tylko w pierwszym bedziesz jechac 2 godziny a w drugim tylko godzine. W mapie sterownika silnika masz zapisane ze dawkowanie paliwa jest po obrotach i po wysileniu czyli obciazeniu silnika. Mozesz jechac z obtotami 3800 i miec spalanie 7 litrow na setke ale tez i na 2200 obrotach spalanie 15 litrow bo wieksze obciazenie jest na wal. Dwumas kolego pracuje caly czas. Owszem wiecej jak przyspieszamy i cos ciagniemy ale i na jalowych tez troche dziala. To ci kazdy powie jak wczesniej mial dwumas i przesiadl sie na jednomas. Ja pierwszym razem zdziwilem sie na bloga cisze na jednomasie. A 3 razy zwalalem skrzynie w swoim sharanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.