18-12-2016, 18:02
Pisząc wałki i bieżnie miałem właśnie to na myśli - zapadki to trzecia część tylko to się tam może rozsypać. Jednak jest to łożysko jednokierunkowe
Nie wiem jak jest w VAG-ach - po wyciągnięciu dwumasy z renaulta rozpierdzielone było łożysko (niewymienialne) na kole zamachowym widziałem na własne oczy jak wymienili i mechanik pokazywał mi co było problemem w rozsypanym.
W tym wypadku może być tak jak mówisz nie widziałem VAGowskiego , choć sam przyznajesz że w toyocie widziałeś u mnie się to rozsypało w Reni
Oczywiście użycie innego biegu ma wpływ na obciążenie całego układu zgadza się
Zgadzam się również że istnieje możliwość mniejszego spalania na 5 niż na 6 w niektórych przypadkach.
Ale ja mówiłem o jednym konkretnym przykładzie - auto rozpędzone, prosta droga, nie zwalniasz ani nie przyspieszasz, trzymasz stałą prędkość , jedziesz na najwyższym biegu - w tych samych warunkach dokonujesz pomiaru spalania przy 2000 obrotów a później 4000 obrotów nie ma takiej możliwości żeby spalanie było mniejsze dla większych obrotów no w cuda nie uwierzę rosną opory więc obciążenie dla auta
twoje słowa cytuje: Spalanie jest od obciazenia silnika a nie obrotow.
przy większych obrotach jest większa prędkość , większe opory więc i "większe obciążenie silnika"
Poza tym codziennie jeżdżę do pracy około 50 km autostradom czasami muszę być szybciej więc jadę z większą prędkością zawsze używam tempomatu wyniki się różnią przy szybszej jeździe jest większe spalanie - życie
Nie wiem jak jest w VAG-ach - po wyciągnięciu dwumasy z renaulta rozpierdzielone było łożysko (niewymienialne) na kole zamachowym widziałem na własne oczy jak wymienili i mechanik pokazywał mi co było problemem w rozsypanym.
W tym wypadku może być tak jak mówisz nie widziałem VAGowskiego , choć sam przyznajesz że w toyocie widziałeś u mnie się to rozsypało w Reni
Oczywiście użycie innego biegu ma wpływ na obciążenie całego układu zgadza się
Zgadzam się również że istnieje możliwość mniejszego spalania na 5 niż na 6 w niektórych przypadkach.
Ale ja mówiłem o jednym konkretnym przykładzie - auto rozpędzone, prosta droga, nie zwalniasz ani nie przyspieszasz, trzymasz stałą prędkość , jedziesz na najwyższym biegu - w tych samych warunkach dokonujesz pomiaru spalania przy 2000 obrotów a później 4000 obrotów nie ma takiej możliwości żeby spalanie było mniejsze dla większych obrotów no w cuda nie uwierzę rosną opory więc obciążenie dla auta
twoje słowa cytuje: Spalanie jest od obciazenia silnika a nie obrotow.
przy większych obrotach jest większa prędkość , większe opory więc i "większe obciążenie silnika"
Poza tym codziennie jeżdżę do pracy około 50 km autostradom czasami muszę być szybciej więc jadę z większą prędkością zawsze używam tempomatu wyniki się różnią przy szybszej jeździe jest większe spalanie - życie