18-12-2016, 00:50
No moj pojedzie i 220km/h ale tu nie chodzi oto. Dwumas nie ma ciezarkow ani lozysk. Pracuje juz calkiem calkiem na jalowych. Generalnie dlatego ze jalowe to dosc nerwowa praca walu korbowego. Jakby pracowal silnik jeszcze wolniej to jeszcze gorzej rzucalo. Nie chodzi oto ze jadac z obrotami 4000 ma palic mniej ale zauwaz ze bywa tak ze jadac na 5 powiedzmy 2500 moze palic mniej albo tyle samo jak jadac na 6 biegu z ta sama predkoscia w obu przypadkach a obroty silnika 1900.
Ja redukowac w wielu przypadkach nie musze bo mam spory niuton i to bardzo wysoko pociagniety.
Najwieksze zuzycie dwumasy to przymaksymalnym wykozystaniu niutona a ze diesle raczej maja najwiekszy niut tu od mniejwiecej 1800 do 2500 obr to tu dostaje on w tylek najbardziej.
Sprzegielko alternatora jest po to by nie zerwac paska napedowego i uszkodzic napinacza tegoz paska. Nie ma nic wspolnego z tym ala jakims wylaczaniem alternatora. Zerknij na krzywa wykresu produkcji pradu alternatorow. Przy obrotach silnika 1000 ma taki altek wydajnosc na poziomie 80%. Czyli altek 120 ampetowy juz na jalowych spokojnie ci da 90 amper.
Komputer fis to zaden pomiar spalania. To wskazanie orietacyjne na podstawie tego jak mocno wcisniety jest pedal gazu obciazenie silnika czasow otwarcia wtryskow wskazan przeplywki temperator wszelakich itd. Kuknij w mape jakie sa dawki paliwa w miligramach serwowane przez ecm jak obciazysz silnik. Porownaj z obrotami.
To ze troszke spali wiecej na jalowych na wyzszych obrotach to kazdy wie ale o jakie ilosci sie tu rozchodzi? O szklanke czy dwie na godzine? A zaloz na silnik jakies kolo z hamulcem i daj opor i zobacz ile bedzie spalac np nie litr czy dwa a conajmniej kilkanascie litrow a obroty moga wynosic np 2000.
Mowisz 6-7 litrow na sto na 6 biegu z predkoscia 100 km/h. Okej a przy 200 pali mi gdzies ze 20-25 jak cisne. Tyle ze u ciebie do takiej jazdy z ta predkoscia starcza gdzies 40 koni a umnie potrzeba jakies 150 koni.
Ja redukowac w wielu przypadkach nie musze bo mam spory niuton i to bardzo wysoko pociagniety.
Najwieksze zuzycie dwumasy to przymaksymalnym wykozystaniu niutona a ze diesle raczej maja najwiekszy niut tu od mniejwiecej 1800 do 2500 obr to tu dostaje on w tylek najbardziej.
Sprzegielko alternatora jest po to by nie zerwac paska napedowego i uszkodzic napinacza tegoz paska. Nie ma nic wspolnego z tym ala jakims wylaczaniem alternatora. Zerknij na krzywa wykresu produkcji pradu alternatorow. Przy obrotach silnika 1000 ma taki altek wydajnosc na poziomie 80%. Czyli altek 120 ampetowy juz na jalowych spokojnie ci da 90 amper.
Komputer fis to zaden pomiar spalania. To wskazanie orietacyjne na podstawie tego jak mocno wcisniety jest pedal gazu obciazenie silnika czasow otwarcia wtryskow wskazan przeplywki temperator wszelakich itd. Kuknij w mape jakie sa dawki paliwa w miligramach serwowane przez ecm jak obciazysz silnik. Porownaj z obrotami.
To ze troszke spali wiecej na jalowych na wyzszych obrotach to kazdy wie ale o jakie ilosci sie tu rozchodzi? O szklanke czy dwie na godzine? A zaloz na silnik jakies kolo z hamulcem i daj opor i zobacz ile bedzie spalac np nie litr czy dwa a conajmniej kilkanascie litrow a obroty moga wynosic np 2000.
Mowisz 6-7 litrow na sto na 6 biegu z predkoscia 100 km/h. Okej a przy 200 pali mi gdzies ze 20-25 jak cisne. Tyle ze u ciebie do takiej jazdy z ta predkoscia starcza gdzies 40 koni a umnie potrzeba jakies 150 koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.