No nie wiem czy jest jakis mocny zwiazek spalania z awaria turbo czy dwumasy. To troszke mit z tym. To sa elementy co sie zuzywaja niszcza i tyle. No chyba ze ktos piluje na maxa ciaga przyczepy i to z jazda agresywna. Z tym ze sa zamienniki jednomasowe turbiny w uzywce za 500-700 zl ktore poganiaja jeszcze dlugo. Czemu nie kozystac z tego. Turbo bez luzow posmiga tyle samo co nowe turbo od producenta. Geo sie zapieka tez od roznych czynnikow. Raz na 5 czy 7 lat wyciagnac wyczyscic i ogledziny zrobic. Ja tam jak auto kupilem to zonie odrazu powiedzialem ze turbo liche jest a nawet nie wyciagalem go. Pare miechow pozniej tutbo poszlo na grzyby....
Gdyby trzeba bylo jezdzic na obrotach w zakresie 2000-2500 i by mialo byc ekonomicznie wtedy to skrzynia by byla conajmniej 10 biegowa. Nie ma tak ze przy 3400 obr silnik pali duzo. Spalanie jest od obciazenia silnika a nie obrotow.
Gdyby trzeba bylo jezdzic na obrotach w zakresie 2000-2500 i by mialo byc ekonomicznie wtedy to skrzynia by byla conajmniej 10 biegowa. Nie ma tak ze przy 3400 obr silnik pali duzo. Spalanie jest od obciazenia silnika a nie obrotow.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.