Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jeszcze raz jest banka tej zarowki i z niej wychodza dwa druciki dlugosci moze 4 mm i sa odwrocone w strone banki. To jest cala zarowka. Identyczne jak zarowka W5W do swiateł mijania przednich itp. Wyciagasz ta zaroweczke tak zeby wyszla razem z drucikami i wkladasz nowa. Koniec operacji. Sluchaj sie co inni pisza i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
29-10-2011, 13:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2011, 13:28 przez Rakus.)
Wesol nie zgodzę się z Tobą. Po pierwsze nie zawsze dasz radę wyjąć bańkę razem z wąsami (w moim przypadku się urwały choć się obchodziłem z nią bardzo delikatnie). Po drugie jak już wyciągniesz bańkę z wąsami to później nie włożysz tych wąsów bo nie ma tam miejsca. Najwyżej pogniesz wąsy a nich nie włożysz.
Najlepiej zrobić tak jak napisał kolega Cierny, wyciągnąć najpierw te dwie blaszki z podstawy które wchodzą w kostkę. Następnie bez problemu wyjmiesz przepaloną żarówkę, i wstawisz nową. Dopiero te blaszki porządnie mocują te wąsy.
Koszt całej operacji to 1 zł i 5 min roboty, z demontażem i montażem wszystkiego. Żarówka 12V, 1,2W.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 22
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
Jest dokładnie tak jak piszecie U mnie też już działa podświetlenie popielniczki jak i podświetlenie literek przy drążku zmiany biegów gdyż posiadam automata Już żona nie będzie miała kłopotów z wyborem biegu po zmroku
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
niestety ta żarówka co jest na fotce jest zalana w ten plastik i tu się kupuje całość przynajmniej umnie w skodzie tak było.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
west62
Użytkownik niezarejestrowany...
1. Wyciągasz szczypcami blaszki Z prostokątnego gniazda
2.wywalasz szklaną bankę
3.trochę siłowo rozdzielasz tulejkę od prostokątnego gniazda(da się rozdzielić na pewno w starszych typach,kilka sztuk już zrobiłem) wąskie szczypce i na dźwignie powoli się wysuwa
4.w otworki tulejki wkładasz żarówkę lub diodę (polaryzacja diody + na +)
5.w tulejkę wciskasz blaszki ( powoli i spokojnie )
6.teraz wciskasz tulejkę z blaszkami w prostokątne gniazdo
7.CIESZYSZ SIĘ ŚWIATEŁKIEM I ŻE TO TAKIE PROSTE
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
w prostokątnej kostce jest dziura na śrubokręt płaski i wychodzi bez problemu
pj85
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam
Posiadam seata alhambra 2004r. , mam pytanko dotyczące klapki zamykającej popielniczkę i gniazdo zapalniczki które znajduje się przed lewarkiem zmiany biegów (pod konsolą środkową).
Po otwarciu u mnie ta klapka sama się zamyka,nie można jej zostawić otwartej i później samemu zamknąć bo gdy tylko puszczę to klapka sama się zamyka.
Tak ma być w tym aucie ,czy mam z tą klapką coś nie tak?
Panowie jak macie u siebie w tym aucie?
Dziękuję.
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wyciagnij ten caly mechanizl i zapewne taki dzyndel bedzie wyrobiony. Cos takiego robilem kiedys w astrze bo tam jest podobnie i wystarczylo tylko rozgrzanym malym srubsztykiem ladnie wyprofilowac elementy i juz dzialalo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 33
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
2
może ktoś wrzucić fotke jak wygrzebać tą żarowka bo jakoś nie mogę do tego dojść po opisach
Galaxy MK2 1.9
TDI 2004r - wirus na
169km / 360Nm
Focus MK1 1.6 1998r