Liczba postów: 32
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
0
Witam zainteresowanych rozebrałem dziś tylną nagrzewnicę nie było dużego problemu z jej demontażem po rozebraniu obudowy suszarki sama nagrzewnica wygląda bardzo ładnie nie ma żadnych wycieków na łączeniach rurkach itp. rurki wej. i wyj. odpowiednio się nagrzewają i czy mają ciśnienie zastanawiam się z skąd czuć glikol ? ? jutro obejrzę nadwozie tam na przelotce łączenia rurek metalowych z gumowymi chociaż z pod spodu nic złego nie widziałem i było sucho. Temperatura na postoju utrzymuje się w granicach 95-97 spróbuję jeszcze wymienić czujnik temp. a jeżeli to nie to to termostat trefny ??
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
już to pisałem wcześniej ale nie wierzycie nawej jak sobie buta oblejesz płynem chłodniczym a pózniej wsiadziesz do auta i będzie ciepło to ci będzie walić płynem. Przerabiałem to u siebie. Ewentualnie może jakaś opaska może ci popuszczac jak masz 90stopni bo cisnienie wzrosło i delikatnie sie gdzies sączy.
Liczba postów: 269
Liczba wątków: 15
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
kolego ten czujnik o który piszesz to jest przy chłodnicy ? bo mam ten sam problem ze wskazaniami , wskazówka sięga mi tak na 3/4 , na postoju też mi dochodziła temp. na vagu do 97-98 stopni , chyba musze też wymienić ten czujnik , ew termostat