Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
oleju nie wolno dolewac ot tak sobie. Oleju ma byc tyle ile ma byc. Co to za praktyki to naprawde nei kumam. Poza tym nie ma opcji dobicia czynnika. Trzeba odciagnac czynnik by przede wszystkim wiedziec ile go tam bylo potem sie tworzy próżnie w ukladzie bo bez prózni podasz moze ze 100- 150 g czynnika i sie zatrzyma bo cisnienia sie wyrówna w butli i w ukladzie. Jesli jest wyciek gdzies nawet neiwielki to trzeba sie tym zająć ewnetualnie rpzy niewielkich nieszczlenosciach gdzie ubytek procentowy jest w czasie roku czy dwóch to zapodaje sie taki specyfik stop leak ktory uszczlenia uklad.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Taaa...uszczelnia układ i.... Weź się kolego Wesol. Jakbym nie wiedział na czym polega poprawna procedura. Podciśnienie to jest standard w cyklu pracy maszyny. A o ciśnieniowej metodzie słyszałeś i o pracy oringów? Powinieneś. Podaje do wiadomości więc, że dziurkę mam w tej części pod konsolą i nie chce mi się jej demontować póki wyciek jest niewielki. Sprawdzone czujnikiem gazu.Płacę tylko za gaz i to po cenach hurtowych. A dziurą ozonową niech się przejmują amerykanie i rosjanie jak podczas prób termojądrówek w stratosferze w latach 60-tych spalili 60% ziemskiego ozonu. 1-2% tracisz w ciągu roku na zaworkch, więc je se zalep.

Abstrachując od tematu. Jak półosie i przeguby? Dalej jesteś takim zwolennikiem wywalania dwumasy?

Wiem, że to nie miejsce na komenty, ale nie ja zacząłem komentować. Mogę nawet dostać bana.
Odpowiedz
Spoko to dział ot poza tym czasy rygoru i rystrykcyjnych regulaminów skończyły się. Widać chyba zresztą.
Mi tam stopleak pomógł i jak mi tłumaczył kolega to uszczelnia oringi odswieza itp. Oleju w układzie ma być chyba 135 g czy ml więc napewno nie można sobie dolewać np 50 co serwis.
Jednomas mam i chwale. Zresztą jaki tuner poleci ci zestaw DM np na moc 250-300 koni. Polosie w zasadzie przeguby wewn siadają. Sprzedałem moja wydumke ale już robię nowe.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Wy się targujcie a ja wam pokażę moje wypociny dodam że fotki nie za bardzo wyszły w rzeczywistości wygląda to o wiele lepiej .


Załączone pliki Miniatury
                       

Odpowiedz
Też mam takie Tongue ale blokada tylnich szyb mi się nie świeci Sad
Odpowiedz
wymieniłem wszystkie filtry
olej
filtry gazowe
odswierzyłem układ klimy.

i dalej ogien na trasie Wink
Odpowiedz




[quote='inside4' pid='78954' dateline='1431369218']
Też mam takie Tongue ale blokada tylnich szyb mi się nie świeci Sad
[/qu
Może dioda CI się przepaliła lub lucik póścił .
Odpowiedz
W piatek umylem autobus
Zona w sobotę odkurzyla a popołudniu przyszla ulewa z burzami
Odpowiedz
(11-05-2015, 20:12)grażyny napisał(a): Wy się targujcie a ja wam pokażę moje wypociny dodam że fotki nie za bardzo wyszły w rzeczywistości wygląda to o wiele lepiej .

Fajne te podświetlenia.Wink Trochę się napracowałeś przy tym.Tongue
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
po dopełnieniu klimy okazało się,że alururka pod autem puszczaSad i trzeba ją pospawać...zrobione i klima śmiga,aż miło. A jak auto było na podnośniku to okazało się,że amorki z tyłu sie pocą...więc też zaraz dwa nowe wpadły (SACHS).
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości