Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
Ja potrzebuję samego silniczka na alle... widziałem po 20zł, widziałem, że nawet od renault pasuje identyczny. Będę szukał jakiejś okazji, dobrze, że to od kierowcy w sumie padnięte jest a nie pasażera bo kierowcy praktycznie nie reguluję. Chyba, że ktoś posiada sam silniczek albo samą zebatkę/listwę jak mu jedna padła.


Scrappy czym malujesz? Jakim sprzętem?
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz




(05-11-2014, 19:00)DDiablo napisał(a): Scrappy czym malujesz? Jakim sprzętem?

No niestety amatorskim, ale powoli się doposażam Big Grin Też uczę się na swoich błędach, więc idealnie nie wychodzi Tongue Pistolet mam Sico Gold HVLP 1.3, kompresor to mój największy ból bo to ten malutki 30L, teraz będę polował na coś większego, bo to jest masakra... no ale jest i da się malować jakoś tam Big Grin
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
To i tak lepiej niż ja, mam kompresor 25l albo 30l i chiński pistolet hp 1.4, ale jak na pierwszy raz malowanie podkładem poszło bez problemu, gorzej z bazą metalic, ale drugi próg jak malowałem to baza i klar poszły bez zacieków i wyszło git jak na taki sprzęt. Jednak sobie ciśnienie zmniejszyłem na kompresorze do 5 bar. W przyszłym roku spróbuję odświeżyć i pomalować felgi na czarno i obudowy lusterek pod kolor bo mi jeszcze bazy zostało trochę.

Edit: Widzę, że ten sico jest nawet w dobrej cenie koło 100zł jak na amatorskie zastosowanie.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz
(05-11-2014, 21:23)DDiablo napisał(a): To i tak lepiej niż ja, mam kompresor 25l albo 30l i chiński pistolet hp 1.4, ale jak na pierwszy raz malowanie podkładem poszło bez problemu, gorzej z bazą metalic, ale drugi próg jak malowałem to baza i klar poszły bez zacieków i wyszło git jak na taki sprzęt. Jednak sobie ciśnienie zmniejszyłem na kompresorze do 5 bar. W przyszłym roku spróbuję odświeżyć i pomalować felgi na czarno i obudowy lusterek pod kolor bo mi jeszcze bazy zostało trochę.

Edit: Widzę, że ten sico jest nawet w dobrej cenie koło 100zł jak na amatorskie zastosowanie.

Tak, sico właśnie przyszedł kilka dni temu, bo wcześniej się nie znałem i kupiłem wysokociśnieniowy i ten klar nie chciał się położyć dobrze. Lakierowanie zawsze się przyda, więc warto się uczyć i się nie poddaję Tongue
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
a ja dziś powyciągałem liście z zakamarków Big Grin
Odpowiedz
Kupiłem sobie do sharana owiewkę na maskę oraz nadkola przednie bo stare się połamały.Smile
Serdeczne podziękowanie dla kolegi @Grażyny za załatwienie mi owiewki.Tongue
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz




odpaliłem, przejechałem 8 km i jutro tankowanie i znów na tydzien stoi.
Odpowiedz
Witam wszystkich, ja wyczyściłem zawór egr w swoim szarku i jakby ciszej silniczek pracuje .
Odpowiedz
Zatankowałem pod korek,sprawdziłem olej,dolałem płynu do spryskiwaczy i wrzuciłem łańcuchy na pokład
[Obrazek: icon3.png]
[url=http://vag-[...]]
Odpowiedz
termostat wymienilem. W sumie nie tak tragicznie sie to robi w tych naszych autach. Ze 30 minut i po sprawie moze nawet szybciej a oba wkladalem do garnka z wodą i gotowalem. Ten stary sie troszke szybciej otwierał.
Sam bym moze na to nie wpadl ze moze byc dziabniety ale na hamowni Robert mnie pytal czy czasem nie mam termostatu dziabnietego. Jednak co fachowe oko to fachowe. Przy dzialajacm dogrzewaczu ciezko wychwycic czy termostat niedomaga.
Moze spalanie nieco spadnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości