Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
Zamontowałem spojler na maskę .
Odpowiedz




Walczyłem z niesprawną klimą. Okazało się że trafiłem zamiast do specjalisty to do kowala. Miał spuścić czynnik i wymienić osuszacz a urwał rurkę bo ją przegiął oraz przy dokręcaniu pękł zawór na komorze grodziowej bo mechanikowi przez nie uwagę wypadły oringi i na siłę dokręcał.Angry
Jutro dalsza walka. jak coś jeszcze mi urwie to urwę mu głowę przy samej d..ie.
Odpowiedz
gotowe do tapicerowania nowe świeżutkie panele

   
Odpowiedz
Wczoraj walka z klimą się zakończyła pełnym sukcesem. Mechanik podszedł do tej sprawy poważnie to znaczy co zniszczył to wymienił na nowe lub naprawił i nie wziął z mojej kieszonki na to kasy. Zapłaciłem tak jak było umówione za osuszacz jego wymianę i spuszczenie i nabicie klimy.Smile
Odpowiedz
He He, kowal jednak nie taki co kozy kuje XD
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
Ja walcze z wyjeciem ECU zza licznika poniewaz chyba przetarl sie wezyk w srodku Confused i nie moge odpiac wtyczki ,zabezpieczenie wysuniete i dalej lipa... ktos doradzi jak wyjac wtyczke moze ?
Odpowiedz




(11-07-2014, 12:08)DNN napisał(a): Ja walcze z wyjeciem ECU zza licznika poniewaz chyba przetarl sie wezyk w srodku Confused i nie moge odpiac wtyczki ,zabezpieczenie wysuniete i dalej lipa... ktos doradzi jak wyjac wtyczke moze ?

Ściągnij wężyk który idzie do kompa to zabezpieczenie powinno wysunąć się do końca.
   
Musisz wsiąść pod uwagę że przetarty lub pęknięty może być wężyk idący od ECU do przewodu intercoolera i objaw będzie ten sam. Ja zapobiegawczo wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia.
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
moherydz, dzieki za fotkę, też mi się przyda, miałem dzisiaj z tym walczyć, ale ściągnąłem zderzak przedni i zamontowałem go w końcu porządnie. Mocowanie było oderwane i ktoś przykręcił go na wkręt, a jak mi przytarli to wyskoczył i popękał. Teraz mocowanie przykleiłem za pomocą żywicy i maty szklanej. Muszę jeszcze przykleić te dolne mocowania co są pod autem i boczne, w górnej części zderzaka co przykręca się koło koła. Dodatkowo wywaliłem ten nieszczęsny hokej od golfa IV i chyba trzeba się rozglądać za oryginalnym, albo jakąś fajną dokładką bo łyso teraz Big Grin
[Obrazek: min_57e1b0dbf7e45fad947a4e069b79c4.jpg]

Ale najpierw coś trzeba z tym błotnikiem zrobić (naprostować), poszpachlować zderzak i prysnąć Big Grin
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
(11-07-2014, 12:18)moherydz napisał(a):
(11-07-2014, 12:08)DNN napisał(a): Ja walcze z wyjeciem ECU zza licznika poniewaz chyba przetarl sie wezyk w srodku Confused i nie moge odpiac wtyczki ,zabezpieczenie wysuniete i dalej lipa... ktos doradzi jak wyjac wtyczke moze ?

Ściągnij wężyk który idzie do kompa to zabezpieczenie powinno wysunąć się do końca.

Musisz wsiąść pod uwagę że przetarty lub pęknięty może być wężyk idący od ECU do przewodu intercoolera i objaw będzie ten sam. Ja zapobiegawczo wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia.

Wezyk od IC do ECU mam caly ,wezyk za ECU odpialem,wysunalem zawleczke tyle ile sie dalo i wtyczka siedzi tak mocno ze ani drgnie ...
Odpowiedz
za slabo wysunales ten jezyk i jeszcze trzyma. Rob jak ci pisza. Potem mozesz srubsztykiem odsuwac wtyczke od ECM i wyjdzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości