Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
Czyli zabawa nie warta świeczki, trzeba szukać alternatywy albo coś samemu wykombinować. Jak się bardziej ściemni zrobię zdjęcie jak to wygląda w nocy bo sam jestem ciekaw.

Ok, zdjęcia zrobione. Wyszło całkiem ok. Przynajmniej po ciemku można bez problemu wsadzić sticka tam Big Grin Jednak napis usb pod spodem albo ikonka też by się przydał. Może coś wymyśle. Jeszcze muszę zrobić włącznik dogrzewacza podświetlany. Bo coś ciemno.


Załączone pliki Miniatury
               
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz




Napisać do Nich nie zaszkodzi, może akurat nie będzie tak źle Big Grin
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
Wymieniłem linke od otwierania maski. Kolejna porcja gratulacji dla uprzejmego projektanta sga. Również zainstalowana dioda do podświetlenia klamki.
Odpowiedz
(13-06-2014, 21:04)stasio59 napisał(a): witam grono, mam dylemat , i chce się poradzić bo widziałem vw sharana z zamontowanymi na błotnikach nakładkami ,ale miał w czarnym macie , tak ze u mnie natomiast jest chrom i tu właśnie mam dylemat , jak to będzie się prezentować bo mam okazje takie nakładki zakupić, i wybrać tylko mam jakie czy chrom czy pod lakier czy czarne mat, lub połysk, opinie mile widziane nawet i krytyka, pozdrawiam

stasiu w kolor auta pomaluj, zapodaj jeszcze progi i będzie bajer
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Odpowiedz
TYLKO w kolor. Inne opcje wg mnie tylko wieśniaczą auto.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
Wg mnie tylko w kolorze.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




Ogrzewanie, rozbudowane do postojowego.
W końcu.
Wczoraj zajeło mi to 8h, ale się udało Smile
Sterowanie mam z zegarka w posufitce i pilota. Najtańsza centralka za 50zł ogarnia sprawę, aż za bardzoTongue
Problem był mały z podłączeniem klimatronika, ale na szczęście nie taki diabeł straszny jak go malują.Big Grin
Wszystko hula, aż miło. Tylko teraz strach o akumulator. Na zimę dołożę chyba jeszcze jeden pod siedzenie, bo 3 silniczki trochę prądu żrą, nawet jeśli nadmuch włącza się z opóźnieniem.

No i jeszcze przy okazji grzebania przy klimatroniku, pocerowałem lutownicą i termokurczkami oraz elegancko owinąłem "szmacianką" instalacje od radia, bo wyglądało jakby ktoś tam granata wrzucił. Mam dziwne wrażenie, że jakość odbioru i dźwięku się poprawiły.Tongue Teraz jest malinka, a kable w "szmaciance" nie będą zimą jak namarzną trzeszczały i stukały. I schludnie wszystko wygląda, jak fabryka przykazała.
Odpowiedz
Mi się podoba taki czarny mat. Nadaje efekt szerszego rozstawu kół i wygląd ALLROADa.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
(15-06-2014, 08:29)dmusek napisał(a): Ogrzewanie, rozbudowane do postojowego.
W końcu.
Wczoraj zajeło mi to 8h, ale się udało Smile
Sterowanie mam z zegarka w posufitce i pilota. Najtańsza centralka za 50zł ogarnia sprawę, aż za bardzoTongue
Problem był mały z podłączeniem klimatronika, ale na szczęście nie taki diabeł straszny jak go malują.Big Grin
Wszystko hula, aż miło. Tylko teraz strach o akumulator. Na zimę dołożę chyba jeszcze jeden pod siedzenie, bo 3 silniczki trochę prądu żrą, nawet jeśli nadmuch włącza się z opóźnieniem.

No i jeszcze przy okazji grzebania przy klimatroniku, pocerowałem lutownicą i termokurczkami oraz elegancko owinąłem "szmacianką" instalacje od radia, bo wyglądało jakby ktoś tam granata wrzucił. Mam dziwne wrażenie, że jakość odbioru i dźwięku się poprawiły.Tongue Teraz jest malinka, a kable w "szmaciance" nie będą zimą jak namarzną trzeszczały i stukały. I schludnie wszystko wygląda, jak fabryka przykazała.
masz jakies zdjecia, napisz gdzie się wpiąć kablami w klimatronika aby ruszyl wiatrak, ja nakim biegiu chodzi ?, wiem że temat gdzieś był ale napisz na świeżo



a poza tym zrobiłem pełną polerkę Big Grin


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
W klimatroniku czerwona wtyczka. Rozbierasz ją, rozczepiając lub rozcinając trytytkę(plastikowa opaska zaciskowa lub kajdanki Mosadu)i wysuwając do boku białą wkładkę. Podajesz plus na pin 20, który powinien być wolny. Masz tam piny z boku opisane na tej białej wkładce. Po minucie lub nawet krócej pojawi Ci sie na wyświetlaczu napis HE i sylwetka samochodu, a klapy ustawiają się na szyby nogi i obieg zamknięty.
I teraz największa tajemnica skrywana przez ludzi zajmujących się ogrzewaniami. Wszędzie piszą tylko o "wysterowaniu" pracy wentylatorów. Ale w jaki sposób co i gdzie to już wody w usta nabierają. Najlepiej jechać do nich i wtedy zrobią za "drobną" opłatą.

Jak wystartować wentylator nawiewów? Proste.
Podajemy + na górny styk bezpiecznika nr 22 (F22) i pin 20 czerwonej wtyczki klimatronika. Wentylator włącza się powoli i pracuje wtedy na 1/4 mocy, góra na 1/2.

Najlepiej wszysko zrobić na przekaźnikach. Będę jeszcze troszkę u siebie przeróbek robił to może fotki porobie co i jak bo jest wiele na necie instrukcji, ale są Deutchland lub niedokładne.
Najważniejszy jest zegarek w podsufitce. Też go rozgryzłem, tzn. jak za pomocą najprostszej centralki aktywować w nim funkcje grzania. Ale co i jak to przy okazji fotoporady może zrobię, ponieważ tu się zbyt mocno rozpisałem.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości