20-06-2013, 21:50
Powiem od razu mialem ograniczony budżet i Firma AB koszt klocki+tarcze 400zl
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
20-06-2013, 21:50
Powiem od razu mialem ograniczony budżet i Firma AB koszt klocki+tarcze 400zl
20-06-2013, 22:05
(20-06-2013, 21:50)kaskader napisał(a): Firma ABCzy może AD? Coś takiego? http://allegro.pl/ad-klocki-hamulcowe-op...53226.html Jeśli tak, to o klocki nie musisz się martwić, są ok, o tarczach nie wiem nic.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
(20-06-2013, 22:24)stasio59 napisał(a): scrappy kolego ,, ad ,, to sieć we Francji, oni sprowadzają i tez produkują części do wszystkich aut, wiem i dobrze jest zapamiętać ten skrót, jak się jest we Francji, w razie zakupu części do auta , oni sa w stanie wszystkie części dostarczyć ,no i dobra jest robi to solidnie spotkałem się już z częściami i polecam , Oni nie produkują części. To jest sieć hurtowni, a produkty które sprzedają w pudełku ze swoim logiem, to produkty innych firm zapakowane w inne pudełka. Zresztą w Polsce też są chyba w każdym zakątku kraju.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
20-06-2013, 22:44
Dziś wymieniony filtr kabinowy i odebrany zestaw, o którym wyżej pisałem jednak małe ale nie ma Covala tylko jest Yato YT-0400 kolega nie miał na stanie więc wziął inny, ale w tej samej cenie.
20-06-2013, 23:16
wymieniony pompowtrysk i termostat,została jeszcze klima której nie moge rozwiązać sprawdzałem z godzine lampą ultra i zero wycieków,a klima działa dwa dni po nabiciu,jutro ciąg dalszy walki
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161 Skype jak coś na PW Nie nienawidzę cwaniactwa służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
21-06-2013, 08:03
21-06-2013, 21:54
Oliwa + filtr + tuleja na stabilizatorze.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
21-06-2013, 22:20
Umyty i posprzatany czeka mnie zmiana koncowego tlumika zamowiony i czekam niestety wymiana dopiero za 2tyg bo w poniedz znow za fajere pozdrawiam
26-06-2013, 15:35
W końcu wymieniłem usczelnienia ma PD i nareszcie mam spokój z parkowanie tzn. z odpalaniem jak stoi dziobem pod górkę .Zastanawia mnie tylko co ma wspólnego poziom samochodu ( dziobem do góry lub w dół) z pompowtryskami i dlaczego z górki bez problemu odpalał a pod górkę się zapowietrzał i trzeba było długo kręcić.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|