Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
05-06-2013, 18:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013, 08:41 przez grzeg.it.)
Witam!
Temat z zeszłego roku, ale może się komuś z okolic Krakowa przyda.
Ja regenerowałem turbinę do swojego sharika (1.9 TDI 110 KM '97) w serwisie [nazwę podam na priv] w Wieliczce, ponad 1,5 roku. Jestem zadowolony i z miłej obsługi jaki i fachowości serwisu. Przejechałem ponad 20 tysięcy kilometrów bez żadnej awarii, ani jakichkolwiek kłopotów związanych z turbiną. Dają roczną gwarancję, nawet przy montażu w innym serwisie.
Płaciłem za usługę 900 zł brutto - nie wiem jak teraz się cena klasyfikuje. Posiadają specjalistyczny sprzęt stworzony do celów naprawczych i przede wszystkim wiedzę, co ostatnio rzadko idzie w parze u niektórych "mechaników". Ich profesja to głownie naprawa turbosprężarek do silników Diesla i benzynowych. Podobno produkują oprzyrządowanie do diagnostyki turbosprężarek.
Szczerze polecam [nazwę podam na priv] Wieliczka.
Limanowianin
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
cikawe na jakich podzespolach ci ja złożyli. No ale powodzenia z ta suszareczką.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(05-06-2013, 22:10)bartixr napisał(a): powyższe to reklama
za 900 złotych to pełno takich profesjonalnych firemek.
Też to napisałem, ale skasowałem
Pierwszy post, wszystko tak napisane, żeby się tylko podjarać.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Dlaczego reklama? W tym wątku niektórzy polecali speców, więc i ja to samo zrobiłem. Jestem zadowolony z usługi, więc polecam. Gdyby były to kiepskie części albo usługa niewykonana fachowo, to nie odezwałbym się. Poza tym znalazłem się tu przez przypadek. Akurat szukałem odpowiedzi na pytania związane z serwisowaniem klimatyzacji w Sharan'ie. Naciąłem się na papraka, który kupił maszynę i udaje profesjonalną firmę. Dzięki informacjom, które wielu z Was tutaj umieszczacie, udało mi się obronić przed oszustem. A, że z ciekawości przeglądając forum natknąłem się na ten wątek, postanowiłem dodać coś od siebie.
PS: Usunąłem nazwę firmy z wątku.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jak tu regenerowac turbone za 900 zl jak czesci z meleta do takiej suszary kosztuja 800-900 zl. ALbo nie wymieniaja wszystkiego ( i tak zapewne jest) albo daja jeszcze gorsze czesci- jakies chińskie badziewie. Tak czy siak raczej dlugo ona nie posluzy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(06-06-2013, 08:42)grzeg.it napisał(a): PS: Usunąłem nazwę firmy z wątku.
Nie chodzi o to, bardziej chodzi o to, że właściciele takich warsztatów wchodzą na fora i piszą podobne posty jako reklamę. Możesz napisać też w dziale "Polecam".
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Oki, następnym razem tam poszperam.
Jeśli chodzi o turbo, to tak jak wcześniej wspomniałem, przejechałem 20k km i jest oki. Nie ma żadnych wycieków, gwiżdże jak należy, czuć moc w samochodzie (wcześniej nie wspomniałem, ale kupiłem go z chipem +20 KM). Codziennie jeżdżę nim do pracy, a w weekend'y robię często kilkaset km w trasie. Staram się nie męczyć turbiny na zbyt niskich obrotach, przed wyłączeniem silnika studzę ją.
Demontaż i montaż robiłem w innym miejscu. Całość naprawy wraz z wymianą filtra oleju i oleju kosztowała mnie 1300 zł.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
co tu studzic jak nie leciales godzine czasu z predkoscia 170 km/h. Jak jedziesz tak spokojnie to nic nie trzeba studzić.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.