Liczba postów: 252
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
09-05-2013, 10:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 10:06 przez Uciek.)
(08-05-2013, 20:49)Czerwony napisał(a): Pytanie trochę naiwne: po co to? Czy coś daje poza optycznym efektem?
Poza efektem wizualnym nie daje nic. Ma ładnie wyglądać. I uważam że wygląda lepiej niż ori. Ori to tylko kawałek plasikowej listwy. A dokładka od golfa IV powiększa wizualnie zderzak, przez co dodaje mu charakteru. Dokładkę rzeźbiłem 1,5 godziny. Faktem jest że muszę uważać na krawężniki, ale trzeba zadać sobie pytanie. Albo modzę i poprawiam wygląd wizualny auta, albo zostaję w beznadziejnej serii. Na to każdy z osobna musi sobie sam odpowiedzieć
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Wygląda ciekawie, ale chyba bym się nie dał skusić.
Masz zmierzone ile cm między glebą a zderzakiem zostało (czyli jakiej wysokości krawężnik można pokonać)?
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(09-05-2013, 22:14)Czerwony napisał(a): Wygląda ciekawie, ale chyba bym się nie dał skusić.
Masz zmierzone ile cm między glebą a zderzakiem zostało (czyli jakiej wysokości krawężnik można pokonać)?
Wczoraj patrzyłem i u mnie było chyba ~17cm, ale zaraz sprawdzę jeszcze raz.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm