Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Ja to po prostu roznitowałem, linkę nasmarowałem,odmotałem, nawinołem poprawnie, zanitowałem na nowo i teraz śmiga aż miło. Jak długo było kręcone w prawo i w lewo to szybciej to roznitujesz i złożysz.Pozdro
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Koledzy, czy w sprawie windy koła zapasowego można być "mądrym przed szkodą"? Inaczej mówiąc: ostatnio używałem tego 3 lata temu - działało. Od tamtego czasu ani nie dotknąłem. Czy przed planowanym wyjęciem koła próbować tę windę czymś smarować, czy odrdzewiaczem jakimś psiknąć? Czy to coś pomoże i czy w ogóle to jest możliwe - czy jest jakieś dojście do samego mechanizmu (polift 2004)?
Kolejne pytanie: czy sposób używania i konserwowania może w jakikolwiek sposób mieć wpływ na trwałość windy? Czy może jest tak, że ona jest sama z siebie nietrwała i choćby nie wiem jak się starać, to kiedyś się posypie?
No bo raz na trzy lata, to by wypadało ten zapas chociaż obejrzeć i napompować...
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
(15-01-2013, 21:09)Bogos napisał(a): Ja to po prostu roznitowałem, linkę nasmarowałem,odmotałem, nawinołem poprawnie, zanitowałem na nowo i teraz śmiga aż miło. Jak długo było kręcone w prawo i w lewo to szybciej to roznitujesz i złożysz.Pozdro
No wlasnie chce to samo zrobic,nie ma w srodku magii ? Winda nowszego typu z plastikiem na koncu. Ciezko bylo u mnie opuscic kolo gdyz troszke szlo a potem stawalo wiec znow w gore i znow w dol po zmaganiu kilku razy juz szlo wyjac kolo. Cierpliwosc na wage zlota w tym zmaganiu jest potrzebna. Koledzy linke smarowac czyms po rozebraniu ? Czy tylko ja oczyscic gdyz bedzie smar lapal brud,moim zdaniem. Choć bedzie w srodku to nie powinien. Nitowales normalnymi nitami,bez zadnych specialnych nitow kolego ?
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
Wjedź na kanał, jeden niech kręci a ty się "zawieś" na kole i ciągnij w dół. Pierdololo zero konkretów. Jak nie masz kanału wpełznij i się zawieś. W drugą stronę tak samo tylko mniej siły przy zawieszeniu i przesmaruj linkę żelem durex.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
03-02-2016, 23:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2016, 23:54 przez mamwi.)
(03-02-2016, 22:50)zywus1988 napisał(a): ... i przesmaruj linkę żelem durex.
Zawstydziłem się
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)