Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie można wyjąć koła zapasowego ???
#11
Witam serdecznie u mnie po rozebraniu windy okazało się że w środku jest plastikowe koło zębate z 2 wyłamanymi zębami Po wizycie u tokarza mam już nowe i wszystko działa jak należy pozdrawiam Smile
Sharan 1.9TDI 131km 2004 SmileSmile
Odpowiedz




#12
Ja to po prostu roznitowałem, linkę nasmarowałem,odmotałem, nawinołem poprawnie, zanitowałem na nowo i teraz śmiga aż miło. Jak długo było kręcone w prawo i w lewo to szybciej to roznitujesz i złożysz.Pozdro
Odpowiedz
#13
Koledzy, czy w sprawie windy koła zapasowego można być "mądrym przed szkodą"? Inaczej mówiąc: ostatnio używałem tego 3 lata temu - działało. Od tamtego czasu ani nie dotknąłem. Czy przed planowanym wyjęciem koła próbować tę windę czymś smarować, czy odrdzewiaczem jakimś psiknąć? Czy to coś pomoże i czy w ogóle to jest możliwe - czy jest jakieś dojście do samego mechanizmu (polift 2004)?

Kolejne pytanie: czy sposób używania i konserwowania może w jakikolwiek sposób mieć wpływ na trwałość windy? Czy może jest tak, że ona jest sama z siebie nietrwała i choćby nie wiem jak się starać, to kiedyś się posypie?

No bo raz na trzy lata, to by wypadało ten zapas chociaż obejrzeć i napompować...
Odpowiedz
#14
(15-01-2013, 21:09)Bogos napisał(a): Ja to po prostu roznitowałem, linkę nasmarowałem,odmotałem, nawinołem poprawnie, zanitowałem na nowo i teraz śmiga aż miło. Jak długo było kręcone w prawo i w lewo to szybciej to roznitujesz i złożysz.Pozdro

No wlasnie chce to samo zrobic,nie ma w srodku magii ? Winda nowszego typu z plastikiem na koncu. Ciezko bylo u mnie opuscic kolo gdyz troszke szlo a potem stawalo wiec znow w gore i znow w dol po zmaganiu kilku razy juz szlo wyjac kolo. Cierpliwosc na wage zlota w tym zmaganiu jest potrzebna. Koledzy linke smarowac czyms po rozebraniu ? Czy tylko ja oczyscic gdyz bedzie smar lapal brud,moim zdaniem. Choć bedzie w srodku to nie powinien. Nitowales normalnymi nitami,bez zadnych specialnych nitow kolego ?
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Odpowiedz
#15
Wjedź na kanał, jeden niech kręci a ty się "zawieś" na kole i ciągnij w dół. Pierdololo zero konkretów. Jak nie masz kanału wpełznij i się zawieś. W drugą stronę tak samo tylko mniej siły przy zawieszeniu i przesmaruj linkę żelem durex.
Odpowiedz
#16
(03-02-2016, 22:50)zywus1988 napisał(a): ... i przesmaruj linkę żelem durex.

Zawstydziłem się Blush
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz








Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Winda koła michalfiryn 25 9,316 08-05-2023, 23:00
Ostatni post: PabloLG
  Nie można otworzyć drzwi/ciężko się otwierają/zablokowane - problemy mechaniczne/zamek Ramzes79 70 16,937 21-06-2019, 14:31
Ostatni post: awf6
  Czym zastąpić windę koła zapasowego? tacini 49 41,202 13-05-2018, 08:52
Ostatni post: tolus24
  Sonda lambda - jaki numer/czy można zastąpić innym fotofloresy 5 4,091 18-07-2017, 15:54
Ostatni post: tolus24
  shemat windy koła mateo102 0 1,271 26-07-2016, 23:06
Ostatni post: mateo102
  Miejsce koła zapasowego dper20 8 3,218 12-03-2016, 17:08
Ostatni post: mamwi
  kąt pochylenia koła shl 8 5,369 21-03-2015, 10:13
Ostatni post: shl
  Winda koła zapasowego Szuszu 20 15,668 01-10-2014, 22:04
Ostatni post: peters
  Jak wyjąć tylne siedzenia? raventes 9 4,668 22-01-2014, 13:40
Ostatni post: raventes
  winda koła zapasowego jaras 11 6,173 21-01-2014, 15:24
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości