Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Po wymianie przepustnicy na starom (moją) auto pracuje poprawnie wkręca się na obroty. Tylko ten błąd 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki mnie intryguje co z nim może być nie tak.
A co do adaptacji przepustnicy została przeprowadzona bez problemu, czego nie mogłem zrobić na tej poprzedniej wyskakiwał cały czas error przy adaptacji ale żadnych błędów w całym silniku na temat przepustnicy. I to jest właśnie najdziwniejsze
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
No właśnie od filtra zaczne szukanie na ten błąd przyczyny. Bo już pare latek upłyneło dla tego filtra.
Dzięki za odpowiedz
Zobacze po wymianie filtra jak będzie
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Wydumałem z twojego zdjęcia że trzeba sprwadzić czujniki N30 N33 N80 N83 N84 a czy wież gdzie one mniewięcej się znajdują?
A i jeszcze jedno czy na vagiem na kanale 000 mogę dokonać adaptacji elemętów składowych bo może po wymianie ECU to iest problemem?
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Witam A więc napewno mogę wykluczyć Zawór N80 bo przy wymianie przepustnicy na starą sprawdzałem go i działa otwiera i zamyka się bez problemu.
Dzisiaj podłonczyłem Vaga i zrobiłem auto scan i wyszło coś takiego
00518-Throttle Position Sensor (G69)
16-10- Signal Outside Specifications- Intermittent
00638- Engine/Transmission Electrical Connection 2
03-10 -No Signal - Intermittent
O co chodzi z tą przepustnicą nie wiem dokładnie, auto chodzi prawidłowo nie szarpie przy zmianie biegów i żadnych innych objawów. A ten drógi błąd to już czarna magia jak dla mnie.
A no i jeszcze jak ostatnio błąd 561 ale wyskoczył dopiero po przejechaniu 20km
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
11-05-2012, 21:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2012, 07:30 przez wesol.)
Witam przepraszam że się nie odzywałem ale troszkę byłem zapracowany. A teraz do rzeczy te błędy które były wcześniej od przepustnicy już je wykasowałem przeprowadziłem ponownie adaptacje przepustnicy i jest ok. Został mi tylko błąd składu mieszanki ale znalazłem uszkodzony zaworek ten od dodatkowego powietrza (ten od pompy powietrza) i mam jeszcze uwalony zaworek podciśnienia ten na listwie wtryskowej (chociaż nie wiem jak on ma działać) próbuje go zacofnąć na podciśnienie ale nie wyczuwam żadnej reakcji. A tak apropo jak on ma działać? Czy ktoś wie, jak powymieniam te części to napisze co i jak.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
15-09-2013, 07:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2013, 07:17 przez bator90.)
Witam Serdecznie i proszę o pomoc. mam Sharana z 96r VR6 gaśnie po zapaleniu momentalnie chyba ze odrazu ruszę na D lub R, Moj VAG KKL pokazał zwarcie do plusa na przepływce. Mam 4 kablowy przepływomierz. W sumie to mam dwa. na jednym pokazuje zwarcie do MASY ale ten dostałem od sprzedawcy auta jako uszkodzony. a załozony mam niby sprawny ale pokazuje zwarcie do PLUSA.
odłączyłem przepływkę i odpala dużo lepiej, nie gaśnie.
napewno wiecie do którego kabla trzeba dolutować masę. niebieski czerwono niebieski cienki brązowy i gruby brązowy
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wiec tak: na przeplywce lub wtyczce od przeplywki od strony kabli powinienes miec oznakowanie pinów w postaci cyfrowej czyli 1,2,3,4- wiadoma sprawa. Teraz do 1 jest kabel brazowy i jest to masa. Do 3 jest kabel czerwono-niebieski i jest to zasilanie czyli plus. piny 2 i 4 leca do kmputera auta ( ECM) i 2 to kabelek brazowy( cienki) i 4 to niebieski. pin 2 ma zakonczenie we wtyczce ECM w pinie nr 16 a pin 4 ma zakonczenie we wtyczce ecm w pinie 17. Są to juz sygnaly z przeplywki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.