Myślę że nie warto aż tak bardzo patrzyć na inne auta ( ople itd ) tylko bardziej na nasze SGA ... jeśli to o nich mowa.
U nas w SGA ta gąbka nie dotyka karoserii.
Po programie jeżdżę około 2 lata, zrobione 30 tyś km.
Sprzęgło AUY od nowości, tak samo jak większość ... poza jedną półosią która przy zakupie była na wykończeniu ... bo jak wiadomo w naszych SGA po lifcie po pewnym czasie trzeba wymienić półoś i potem mamy święty spokój.
Ostatnio sprawdzałem luzy i przeniesienie napędu - luzów brak, sprzęgło jak przy zakupie tak dalej jest OK. ;-)
Mały OT. Do SGA po lifcie ( 6 skrzynia ) jednomasów raczej bym nie zakładał ... koło mnie w warsztacie tuningowym jak robili auta ( 1.9 TDi ) 6 bieg. to w pewnym okresie czasu 3-4 auta przyjechały na wymianę sprzęgła i wsadzony był jedno mas na życzenie klienta ( nawet do jednego Sharana chyba ) a potem po około pół roku przyjeżdżały mniej więcej te same auta i była skrzynia do roboty ... no i nowy dwu mas. Ja podziękuję za jedno mas w 6 biegowej skrzyni.
Oczywiście to wszystko jest tylko moje zdanie, nie mówię że ktoś ma racje a ktoś nie. Każdy z nas przedstawił swoją opinie a kolega zdecyduje co dla niego będzie najlepsze.
PS. Co do ustawień mojego auta / co jak i ile przejechałem i co robiłem w tym czasie, to zrobię takie ogólne podsumowanie u mnie w temacie ale to po kolejnych modyfikacjach mocy
Ok już koniec OT z mojej strony bo w tym temacie i tak nikt tego nie znajdzie i szkoda pisania.
U nas w SGA ta gąbka nie dotyka karoserii.
Po programie jeżdżę około 2 lata, zrobione 30 tyś km.
Sprzęgło AUY od nowości, tak samo jak większość ... poza jedną półosią która przy zakupie była na wykończeniu ... bo jak wiadomo w naszych SGA po lifcie po pewnym czasie trzeba wymienić półoś i potem mamy święty spokój.
Ostatnio sprawdzałem luzy i przeniesienie napędu - luzów brak, sprzęgło jak przy zakupie tak dalej jest OK. ;-)
Mały OT. Do SGA po lifcie ( 6 skrzynia ) jednomasów raczej bym nie zakładał ... koło mnie w warsztacie tuningowym jak robili auta ( 1.9 TDi ) 6 bieg. to w pewnym okresie czasu 3-4 auta przyjechały na wymianę sprzęgła i wsadzony był jedno mas na życzenie klienta ( nawet do jednego Sharana chyba ) a potem po około pół roku przyjeżdżały mniej więcej te same auta i była skrzynia do roboty ... no i nowy dwu mas. Ja podziękuję za jedno mas w 6 biegowej skrzyni.
Oczywiście to wszystko jest tylko moje zdanie, nie mówię że ktoś ma racje a ktoś nie. Każdy z nas przedstawił swoją opinie a kolega zdecyduje co dla niego będzie najlepsze.
PS. Co do ustawień mojego auta / co jak i ile przejechałem i co robiłem w tym czasie, to zrobię takie ogólne podsumowanie u mnie w temacie ale to po kolejnych modyfikacjach mocy
Ok już koniec OT z mojej strony bo w tym temacie i tak nikt tego nie znajdzie i szkoda pisania.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm