Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przycisk Auto Hold.
#1
Posiadam u siebie (jak to w sharanach) elektryczny "ręczny", ale nie mam przycisku AUTO HOLD.

Czy ten przycisk był montowany tylko przy skrzyniach automatycznych, czy może ktoś posiada go w aucie ze skrzynia manualną?

Zastanawiam się, gdybym dołożył ten przycisk u siebie, to spełniałby swoją funkcje?
Odpowiedz




#2
Witam

mam manualna i dokładałem,
fajny bajer za 30 zł, nie podejrzewam że są sterowniki bez obsługi tego, trzeba zakodować.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#3
Zapodasz tego manuala, czy mam sobie poszukać? Smile

Źle doczytałem, manualną. To zakupie ten włącznik, dzięki za info.

Gdzie koduje?
Odpowiedz
#4
(15-01-2018, 22:22)szczyku napisał(a): Zapodasz tego manuala, czy mam sobie poszukać? Smile

Źle doczytałem, manualną. To zakupie ten włącznik, dzięki za info.

Gdzie koduje?

U mojej szwagierki też skrzynia manualna i AUTO HOLD.

Kodowanie pewnie w pompie ABS. Przynajmniej tam kodowałem w Octavii III i Fabii III.

W Skodzie nie każda pompa to potrafi.

Tu masz kodowanie z Sharana i numer pompy:

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 7N0-614-109.clb
Oznaczenie elementu SW: 7N0 614 109 N HW: 7N0 614 109 N
Komponent: J104 C3 450M VD8F 0021
Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: 00000004690547
Kodowanie: 0018967
Kod serwisu: WSC 00020 790 00000
VCID: 387E107C4B538A8111-806C
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz
#5
Dzięki za info, włącznik zamówiony, będę próbował.
Odpowiedz
#6
Witam i jak udało się doposażyć autko w AUTO HOLD-a,pozdrawiam
Odpowiedz




#7
Podbije temat . Podeslijcie jakiegoś manuala. Przeglądając inne fora to nie do końca taka prosta sprawa . Trzeba ciągnąć dodatkowe przewody do esp. No chyba że się mylę i tu jest inne rozwiązanie.
Odpowiedz
#8
(18-06-2018, 00:01)rafi.zafi napisał(a): to nie do końca taka prosta sprawa . Trzeba ciągnąć dodatkowe przewody do esp.
Patrząc na schemat to wygląda, że trzeba doprowadzić zasilanie do przycisku auto hold z bezpiecznika 13 i dwa kabelki wyprowadzić z tego przycisku do sterownika J540 - sterownik elektromechanicznego hamulca postojowego, pod konsolą środkową.

Zasilanie z bezpiecznika 13 przychodzi na wtyczkę T16n pin 11 i 13 a wychodzi z tej samej wtyczki pinami 12 i 14.
Z pinu 12 idzie do T30p na pin 7
Z pinu 14 idzie do T30p na pin 4

Podsumowując to trzeba by ciągnąć trzy kabelki.

Nie wiem gdzie szukać sterownika J540 pod deską .
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz
#9
Witam

cała sprawa to zamiana przycisku (przepięcie wtyczki) + w kodowaniu zaznaczenie jednego chckboxa (down hill czy coś takiego bo to ma 2 wersje nazwy i pewnie w różnych programach ma różne)

to jest prosta sprawa, 5min roboty.


Pozdrawiam
Odpowiedz
#10
Jak wyżej, zmiana przycisku i kodowanie. Temat załatwiony w 5 minut.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości