Liczba postów: 361
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
1
Posiadam u siebie (jak to w sharanach) elektryczny "ręczny", ale nie mam przycisku AUTO HOLD.
Czy ten przycisk był montowany tylko przy skrzyniach automatycznych, czy może ktoś posiada go w aucie ze skrzynia manualną?
Zastanawiam się, gdybym dołożył ten przycisk u siebie, to spełniałby swoją funkcje?
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
15-01-2018, 21:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2018, 21:37 przez billykrakow.)
Witam
mam manualna i dokładałem,
fajny bajer za 30 zł, nie podejrzewam że są sterowniki bez obsługi tego, trzeba zakodować.
Pozdrawiam
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
15-01-2018, 22:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2018, 22:47 przez koleś.)
(15-01-2018, 22:22)szczyku napisał(a): Zapodasz tego manuala, czy mam sobie poszukać?
Źle doczytałem, manualną. To zakupie ten włącznik, dzięki za info.
Gdzie koduje?
U mojej szwagierki też skrzynia manualna i AUTO HOLD.
Kodowanie pewnie w pompie ABS. Przynajmniej tam kodowałem w Octavii III i Fabii III.
W Skodzie nie każda pompa to potrafi.
Tu masz kodowanie z Sharana i numer pompy:
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 7N0-614-109.clb
Oznaczenie elementu SW: 7N0 614 109 N HW: 7N0 614 109 N
Komponent: J104 C3 450M VD8F 0021
Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: 00000004690547
Kodowanie: 0018967
Kod serwisu: WSC 00020 790 00000
VCID: 387E107C4B538A8111-806C
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
1
Dzięki za info, włącznik zamówiony, będę próbował.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2018
Reputacja:
0
Witam i jak udało się doposażyć autko w AUTO HOLD-a,pozdrawiam
Liczba postów: 129
Liczba wątków: 22
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Podbije temat . Podeslijcie jakiegoś manuala. Przeglądając inne fora to nie do końca taka prosta sprawa . Trzeba ciągnąć dodatkowe przewody do esp. No chyba że się mylę i tu jest inne rozwiązanie.
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
(18-06-2018, 00:01)rafi.zafi napisał(a): to nie do końca taka prosta sprawa . Trzeba ciągnąć dodatkowe przewody do esp.
Patrząc na schemat to wygląda, że trzeba doprowadzić zasilanie do przycisku auto hold z bezpiecznika 13 i dwa kabelki wyprowadzić z tego przycisku do sterownika J540 - sterownik elektromechanicznego hamulca postojowego, pod konsolą środkową.
Zasilanie z bezpiecznika 13 przychodzi na wtyczkę T16n pin 11 i 13 a wychodzi z tej samej wtyczki pinami 12 i 14.
Z pinu 12 idzie do T30p na pin 7
Z pinu 14 idzie do T30p na pin 4
Podsumowując to trzeba by ciągnąć trzy kabelki.
Nie wiem gdzie szukać sterownika J540 pod deską .
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
Witam
cała sprawa to zamiana przycisku (przepięcie wtyczki) + w kodowaniu zaznaczenie jednego chckboxa (down hill czy coś takiego bo to ma 2 wersje nazwy i pewnie w różnych programach ma różne)
to jest prosta sprawa, 5min roboty.
Pozdrawiam
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
1
Jak wyżej, zmiana przycisku i kodowanie. Temat załatwiony w 5 minut.