Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Przedluzenie nie jest istotne bo gdyby tak bylobto by nie wydluzali o 5mm czy 10mm tylko wydluzyliby o 5 cm. Poza tym trzeba rozumiec zasade dzialania tego polaczenia. To ze wypisuja ze to od soli od wody sie psuje/wyrabia nie znaczy ze jest to prawda.
Ciekawe wlasnie jak z tymi przegubami. Teoretycznie powinny byc mocniejsze tyle ze mi sie przypomina ze pare przedliftow tez robilem i tam tez polosie siadaly. A w przedliftach tdi mial dosc maly niuton bo nawet nie 250 gdzie polift mial juz ponad 300. Ja kombinowalem nieco inaczej bo przegub mial byc umnie wymienna czescia. Czyli siadzie to ide kupuje nowy w rozsadnej monecie a sama czesc jest dosc tania jak na gkn i pochodzi od silnika 2xx koni co dawalo wieksza gwarancje wytrzymalosci. Jednakze sprzedalem taki zestaw i powrot na te ori od audi z mala modyfikacja tez sie sprawdzaja.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Wesol napisz jako to modyfikacja tych z audi ?? , Zakupiłem profilaktycznie cała pół os z b6 3,0 Quattro , Co będę musiał przerobić wrazie jak by co ;-) ?
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
JAK najlepiej wyjąc krzyżak z przegubu audi , trzeba rozpiłować to wiem takie małe złamki , ale ostatnio jak to robiłem najpierw musiałem dokładnie wymyć go ze smaru bo pilniczek nie bardzo piłuje po smarze ;-( , no i zajęło mi to prawie cały dzień , Macie jakieś inne szybsze metody ? bo zabieram sie za wymianę z drugiej strony
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Szlifierka paluszkowa tzw prosta robie to w 3 minuty.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
jak zamontujesz napisz o efektach
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
0
23-12-2017, 14:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2017, 15:20 przez traksio.)
Efekty jak efekty nie ma luzu na posredniej ośce wiec jest bajka. I wieloklin na polosi orginal ma 4cm a wzmocniona ma 15cm . Czuc roznice przy wciskaniu sprzegla. Nie szarpie jest idelanie. Polos miala luz na wieloklinie 7mm dziwo ze jezdzil.
Polecam moto mat z torunia. Nie mylić z motomax.
Dodam ze przeguby sa z czesci GKN wlacznie ze smarem.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zalezy co mowisz luz 7mm bo jesli patrzac na luz po luku na oponie kola to nawet dosc malo natomiast na przegubie patrzac to dosc znacznie na granicy juz sciecia tych frezow. Ale dlugosc tu az tak duza nie jest potrzebna. Oni pisuja bzdury ze woda i sol niszczy to polaczenie. Czemu wlasnie motomax kiedys robil polaczenie tez mocno przedluzane i do tego z frezem takim konkretnym o drubosci nawer 7 czy 8 mm . Czemu sie z tego wycofal. Oryginal nie ma nawet tych 4 cm. Ma duzo mniej. Przeguby sa okej. Przy prawidlowym uzytkowaniu beda znosic duze obciazenia i pozyja dlugo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
23-12-2017, 22:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2017, 22:06 przez ULTRA.)
Panowie taki problem - ruszam z jedynki, puszczam gaz, wciskam sprzęgło bum odczucie takie jakby wpadło się w dziurę kołami dosyć głośny dzwięk aż budą trzepie, potem znowu dwójka bum i tak samo, przy 3-ce i tak dalej efekt mniej zauważalny.
Dzieje się tak, gdy wolno zmieniam biegi, zjawisko tak wnioskuje wydobywa się z układu napędowego. Poduchy sprawdzałem. Przeguby wew.??