kkem
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam serdecznie wszystkich na forum. to moj pierwszy post tutaj. osobiscie jestem uzytkownikiem sharanka w benzynie ADY z gazem, czasem mam z nim pewien problem, ale to moze poczekac :-)
w tej chwili chcialbym Was prosic o pomoc, a mianowicie, jedziemy z kolega zakupic w/w sharanka w tytule. na co mam zwrocic uwage? z tego co wiem mial wymienione kompletne sprzeglo i pompowtryski. przeguby i inne juz mniej istotne rzeczy. na co zwrocic uwage przed jego zakupem oczywiscie o ile do niego dojdzie.
z gory dziekuje za wszystkie wskazowki
pozdrawiam
krzysztof
gg88515
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Przeguby w tym modelu to są bardzo istotne rzeczy , Zdajesz sobie sprawę że to auto ma naśmigane 500 tys km ?
kkem
Użytkownik niezarejestrowany...
(03-03-2012, 19:18)kotlet napisał(a): Przeguby w tym modelu to są bardzo istotne rzeczy , Zdajesz sobie sprawę że to auto ma naśmigane 500 tys km ?
powiedzmy ze znam sprzedajacego, bralem od niego swojego sharana, uogolniajac rodzina. prosilem Was o praktyczne wskazowki bo na diesel'u sie nie znam. co do przebiegu, Szanowny Kolega wie na 100% ze ma 500 tys? bo jak nie to dziekuje serdecznie za takie rady....
poprosze kolejne ale konstruktywne
pozdrofka
K.
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
nowe sprzęgło , przeguby . pompki , te rzeczy nie padają przy mniejszym przebiegu
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
03-03-2012, 21:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2012, 22:21 przez Bogos.)
Ja mam osobiście dwa sharanki i jak ich kupowałem to w żadnym z nich nie działał dogrzewacz. Czyli sprawdz dogrzewacz czy działa. Potem miałem kłopoty z turbo niestety nie udało się już uratować. Takie moje spostrzeżenie jak cieknie zawór EGR to turbinka też już wnet do wymiany. Moich dwóch sąsiadów też mają sharany 1.9 tdi auy i w obu trzeba było czyścić turbinki przy przebiegu 160-170 tys km i hulają do tej pory. Ogólnie jak przyspiesza płynnie bez żadnego przycięcia i braku mocy to powinno być ok. Spróbuj go rozpędzić na 5 biegu do około 120 jak nie przytnie mocy to turbo lub zaworek n75 ok. Choć to się może stać niespodziewanie nie ma reguły.Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
A zapomniałem dodać jak gasisz auto to posłuchaj czy nie ma dziwnego szczerkotu w okolicach skrzyni. Jak to jest to sprzęgło czyli dwumasa do wymiany koszt nie mały. Pozdro