Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
Ładny, pierdykany...
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz




Dziś wymieniłem lampkę podsufitki.
Zdjęcia słabe bo robiłem telefonem i było już ciemno.

Była taka:
[Obrazek: 3f2d73b23577.jpg]

A wpadła z podświetleniem przycisków, dodatkową żarówką i diodami oświetlającymi kokpit. P&P.

[Obrazek: b4249ea686e8.jpg]
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz
Zmiana kół na letnie. Późno ale dopiero kupiłem koła Tongue
No i zwykła zmiana kół okazała się wyzwaniem.
Jak robili mi dwumas tak dokręcił pneumatem że kluczem z rurką
robiłem się siny.

I tu zaraz szpilki szczotką potraktowałem i kapeczka oleju.
Na zimę myślę że pójdzie lekko ;]
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
Smarem nasmaruj i gwinty i kule na tych srubach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
(21-05-2017, 12:43)wesol napisał(a): Smarem nasmaruj i gwinty i kule na tych srubach.

tak zrobiłem ;] teraz powinno byc dobrze ;]
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
Dziś dołożyłem śruby zabezpieczające do kół + kapsle

Było tak:
[Obrazek: 5758acd2e04e.jpg]

A jest tak:
[Obrazek: 4c702bd7ccae.jpg]
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz




(21-05-2017, 18:32)PabloLG napisał(a):
(21-05-2017, 12:43)wesol napisał(a): Smarem nasmaruj i gwinty i kule na tych srubach.

tak zrobiłem ;] teraz powinno byc dobrze ;]

ale smarem miedzianym żadnym innym,bo olej czy inny smar spowoduje zapieczenie śrub i na pewno nie odkręcisz tak łatwo
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Odpowiedz
-wymiana rozrządu - koszt 1000,-zł z robocizną
-wymiana poduszki pod silnikiem - koszt 520,-zł z robocizną
-wymiana klocków hamulcowych + naprawa zacisków - koszt 550,-zł z robocizną
-wymiana 2x końcówki drążka - koszt 200,-zł z robocizną
-odgrzybianie klimy 130,-zł
-wymiana oleju + filtr - koszt 210,-zł z robocizną
-wymiana pasek wielorowkowy + napinacz - koszt 230,-zł z robocizną
-geometria kół - koszt 75,-zł
-filtr powietrza, paliwa, kabinowy - koszt 180,-zł
-i inne drobne...
ŁĄCZNIE 2800,-zł ALE BÓL :@:@:@
Odpowiedz
auuuuu faktycznie masa kasy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze teraz musisz jeździć kilka lat, zeby to mialo ekonomiczny sens bo przy nagłej sprzedaży nigdy sie tego nie odbierze nawet w 50 proc. Tez tak robię, ze jak juz to porządnie i po całości... później nowy właściciel sie cieszy... a i tak zaplaci za samochód circa about rynkowej...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
Shocked 
no dokładnie tak jak mówisz - szkoda by było go teraz sprzedać, bo nikt tego nie bierze pod uwagę, dlatego zbieram wszelkie faktury co robiłem i kiedy aby ewentualny przyszły nabywca miał jak na dłoni co gdzie kiedy.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości