Liczba postów: 120
Liczba wątków: 16
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
1
Cześć, zauważyłem, że w Sharanie nie ma koła zapasowego, czy w związku z tym powinien być jakiś zestaw naprawczy lub coś w tym stylu. Jak to wygląda i gdzie się powinno znajdować bo u mnie nie ma nic.
Szykuje mi się daleki wyjazd na urlop i wolałbym coś mieć.
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
Witam
Też mam mały dyskomfort po świadomej rezygnacji z run flat.
kupiłem kompresor i mam spray i nastawiłem się na assistance,
ostatnie 2,5 roku złapałem raz gume, kompletny flak ale gumiarz przyjechał i po napompowaniu dałem rade do niego dojechać.
nastaw się na strate paru godzin i większe koszty złapania gumy.
niestety run flaty ciągle mają słabe parametry, są głośne i drogie.
Pozdrawiam
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
zwał jak zwał
albo jedziesz albo stoisz
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
0
W zeszłym roku w lipcu wracałem sam z pracy do domu i na autostradzie A4 złapałem gumę z przodu od strony kierowcy, w oponę wlazła jakaś śruba, jechałem 140-150 km/h był taki wystrzał że ledwo opanowałem auto, opona zniszczona całkowicie. Powiem Wam że nawet jak bym miał zapas to nie byłbym w stanie wymienić, bo pas awaryjny był wąski że wymiana koła groziłaby potrąceniem przez TIRa. W ciągu godziny przyjechała laweta i zaholowała mnie do warsztatu.
Nie wyobrażam sobie tej sytuacji jadąc z rodziną na wakacje, koszmar.
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 11
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
I to jest dokładnie sytuacja, w której opony runflat mogą uratować tyłek - ale i tak nie są one przewidziane do sharana/alhambry.
Seat Alhambra I-Tech 2.0 TDI 177KM 6-bieg.
Liczba postów: 120
Liczba wątków: 16
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
1
A może mi ktoś zrobić zdjęcie jak wygląda oryginalny zestaw do Sharana i gdzie to jest schowane w samochodzie?