16-05-2017, 21:26
Ładny, pierdykany...
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
16-05-2017, 21:26
Ładny, pierdykany...
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
20-05-2017, 22:47
Dziś wymieniłem lampkę podsufitki.
Zdjęcia słabe bo robiłem telefonem i było już ciemno. Była taka: A wpadła z podświetleniem przycisków, dodatkową żarówką i diodami oświetlającymi kokpit. P&P.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
21-05-2017, 12:16
Zmiana kół na letnie. Późno ale dopiero kupiłem koła
No i zwykła zmiana kół okazała się wyzwaniem. Jak robili mi dwumas tak dokręcił pneumatem że kluczem z rurką robiłem się siny. I tu zaraz szpilki szczotką potraktowałem i kapeczka oleju. Na zimę myślę że pójdzie lekko ;]
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
21-05-2017, 12:43
Smarem nasmaruj i gwinty i kule na tych srubach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
21-05-2017, 18:32
(21-05-2017, 12:43)wesol napisał(a): Smarem nasmaruj i gwinty i kule na tych srubach. tak zrobiłem ;] teraz powinno byc dobrze ;]
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
28-05-2017, 11:18
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
30-05-2017, 17:26
(21-05-2017, 18:32)PabloLG napisał(a):(21-05-2017, 12:43)wesol napisał(a): Smarem nasmaruj i gwinty i kule na tych srubach. ale smarem miedzianym żadnym innym,bo olej czy inny smar spowoduje zapieczenie śrub i na pewno nie odkręcisz tak łatwo
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161 Skype jak coś na PW Nie nienawidzę cwaniactwa służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
30-05-2017, 17:40
-wymiana rozrządu - koszt 1000,-zł z robocizną
-wymiana poduszki pod silnikiem - koszt 520,-zł z robocizną -wymiana klocków hamulcowych + naprawa zacisków - koszt 550,-zł z robocizną -wymiana 2x końcówki drążka - koszt 200,-zł z robocizną -odgrzybianie klimy 130,-zł -wymiana oleju + filtr - koszt 210,-zł z robocizną -wymiana pasek wielorowkowy + napinacz - koszt 230,-zł z robocizną -geometria kół - koszt 75,-zł -filtr powietrza, paliwa, kabinowy - koszt 180,-zł -i inne drobne... ŁĄCZNIE 2800,-zł ALE BÓL :@:@:@
30-05-2017, 19:44
auuuuu faktycznie masa kasy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze teraz musisz jeździć kilka lat, zeby to mialo ekonomiczny sens bo przy nagłej sprzedaży nigdy sie tego nie odbierze nawet w 50 proc. Tez tak robię, ze jak juz to porządnie i po całości... później nowy właściciel sie cieszy... a i tak zaplaci za samochód circa about rynkowej...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
30-05-2017, 20:02
no dokładnie tak jak mówisz - szkoda by było go teraz sprzedać, bo nikt tego nie bierze pod uwagę, dlatego zbieram wszelkie faktury co robiłem i kiedy aby ewentualny przyszły nabywca miał jak na dłoni co gdzie kiedy.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|