Drugi etap i kable wszędzie
większość kierowców używa dziś nawigacji, telefonów, tabletów itd.
Podobnie ja - ciągle i wszędzie plątanina kabli mały plan i do realizacji
uchwyt na telefon kabel wisi aż do zapalniczki - dramat więc użyłem kabla o dł. 2 m w cenie 1 $ u przyjaciół z chin + przystawka do ładowania indukcyjnego do telefonu ok 4 $ kabel powędrował wzdłuż szyby i słupkiem prawym pod kokpit
na zdjęciu wypreparowany aby był lepiej widoczny
drugi został wpuszczony do schowka centralnego gdyż jest używany sporadycznie
ładowarka została umieszczona na stałe pod deską rozdzielczą za poduszką pasażera pod prawym schowkiem zamontowałem włącznik aby można było ładowarkę wyłączyć jeśli nie jest potrzebna lub auto nie jeździ
dodatkowo zamontowałem bonusowe gniazdo do zapalniczki w schowku pod nogami pasażera włączniki są trzy osobny dla zasilania górnego osobny dla dolnego , trzeci włącza przetwornicę 220V która znajduje się pod siedzeniem pasażera.
Niebawem wszystko będzie załączane jednym VAGowskim przyciskiem do podgrzewania szyby gdyż przetwornica ma dodatkowy włącznik.
Takim więc sposobem otrzymałem cztery źródła zasilania + 220V.
Pytanie tylko po co ? Jak się ma czteroosobową rodzinę
i jedzie się kilkanaście godzin to wcześniej czy później musi wybuchnąć kłótnia czyja teraz kolej ładowania
A tu jeszcze fota mojego osławionego lewarka
większość kierowców używa dziś nawigacji, telefonów, tabletów itd.
Podobnie ja - ciągle i wszędzie plątanina kabli mały plan i do realizacji
uchwyt na telefon kabel wisi aż do zapalniczki - dramat więc użyłem kabla o dł. 2 m w cenie 1 $ u przyjaciół z chin + przystawka do ładowania indukcyjnego do telefonu ok 4 $ kabel powędrował wzdłuż szyby i słupkiem prawym pod kokpit
na zdjęciu wypreparowany aby był lepiej widoczny
drugi został wpuszczony do schowka centralnego gdyż jest używany sporadycznie
ładowarka została umieszczona na stałe pod deską rozdzielczą za poduszką pasażera pod prawym schowkiem zamontowałem włącznik aby można było ładowarkę wyłączyć jeśli nie jest potrzebna lub auto nie jeździ
dodatkowo zamontowałem bonusowe gniazdo do zapalniczki w schowku pod nogami pasażera włączniki są trzy osobny dla zasilania górnego osobny dla dolnego , trzeci włącza przetwornicę 220V która znajduje się pod siedzeniem pasażera.
Niebawem wszystko będzie załączane jednym VAGowskim przyciskiem do podgrzewania szyby gdyż przetwornica ma dodatkowy włącznik.
Takim więc sposobem otrzymałem cztery źródła zasilania + 220V.
Pytanie tylko po co ? Jak się ma czteroosobową rodzinę
i jedzie się kilkanaście godzin to wcześniej czy później musi wybuchnąć kłótnia czyja teraz kolej ładowania
A tu jeszcze fota mojego osławionego lewarka